نظرات مثبت به وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

نشست صمیمانه روز گذشته رضا تقی‌پور با نمایندگان مجلس منجر به جلب نظر نمایندگان شد.به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته رضاتقی‌پور گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشستی را با نمایندگان برگزار کرد که در این نشست برخی نمایندگان مجلس تذکراتی را به برنامه ارائه شده وی دادند، ولی اکثر نمایندگان از برنامه وی …

نشست صمیمانه روز گذشته رضا تقی‌پور با نمایندگان مجلس منجر به جلب نظر نمایندگان شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته رضاتقی‌پور گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نشستی را با نمایندگان برگزار کرد که در این نشست برخی نمایندگان مجلس تذکراتی را به برنامه ارائه شده وی دادند، ولی اکثر نمایندگان از برنامه وی رضایت داشتند.
برنامه‌های آتی مخابراتی با توجه به برنامه چشم‌انداز و توسعه صنعت مخابرات، اجرای سیاست‌های اصل ۴۴، توسعه صنعت IT در مقایسه با شرایط فعلی کشور و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از این صنعت، رفع مشکلات فنی تلفن‌همراه و گسترش دفاتر ICT روستایی از جمله موضوعات مورد پرسش و پاسخ بین نمایندگان و تقی‌پور بوده است.
براساس این گزارش، علی اضغر یوسف نژاد مخبر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بعد از این نشست در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: تقی‌پور از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای حضور در ترکیب دولت آینده است.
وی داشتن سابقه مدیریتی در رده‌های مختلف و تحصیلات عالی مرتبط را از ویژگی‌هایی تقی‌پور دانست و افزود: وجود دانش بالا قطعاً مورد توجه نمایندگان ملت قرار خواهد گرفت. البته نمایندگان درباره جایگاه فناوری اطلاعات در دولت آینده، واگذاری مخابرات به بخش خصوصی و اجرای کامل اصل ۴۴، استقلال رگولاتوری و برخی موارد مرتبط دیگر در این حوزه پرسش‌هایی داشتند که وزیر پیشنهادی پاسخ‌های قابل قبولی ارائه کرد.
گفتنی است، علی مطهری رئیس کمیته مخابرات مجلس نیز کسب رای اعتماد تقی‌پور را بدون هیچ مشکلی عنوان کرد و گفت: از نظر بنده، مجلس مشکلی با تقی‌پور نخواهد داشت و سوابق تحصیلی وزیر پیشنهادی از دیگر امتیازات وی برای کسب رای اعتماد نمایندگان خواهد بود.
براساس این گزارش، علی حسینی عضو کمیسیون صنایع و معادن نیز در گفت‌وگو با ایلنا رضا تقی‌پور را جزو گزینه‌هایی دانست که می‌تواند رأی اعتماد نمایندگان مجلس را برای تصدی پست وزارت ارتباطات کسب کند.
وی ادامه داد: از نظر من راهکارهای ارائه شده توسط تقی‌پور عملی و قابل اجرا خواهد بود، ضمن اینکه وی باید با ارائه برنامه‌های خود به ابهامات نمایندگان مجلس پاسخ دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا