بهترین گوشی های اروپا انتخاب شدند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، بیش از ۵۰ شرکت و مجله ای که در زمینه فناوری های پیشرفته فعالیت می کنند از سراسر اروپا برای قضاوت گرد هم جمع شدند. در زیر نتایج این گردهمایی را می خوانید.جایزه بهترین گوشی دوربین دار به گوشی i8910 Omnia HD …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، بیش از ۵۰ شرکت و مجله ای که در زمینه فناوری های پیشرفته فعالیت می کنند از سراسر اروپا برای قضاوت گرد هم جمع شدند. در زیر نتایج این گردهمایی را می خوانید.
جایزه بهترین گوشی دوربین دار به گوشی i8910 Omnia HD تعلق گرفت.
اگرچه شاید ممکن است به نظر برسد این جایزه متعلق به Pixon12 است اما باید گفت که انجمن EISA تمامی ویژگی ها و عملکردهای اجرایی این دستگاه ها را مورد آزمایش و بررسی قرار داده و دریافته که در میان گوشی های مجهز به دوربین ۸ مگاپیکسلی i8910 Omnia HD از رزولوشن بالا و مناسب و قابلیت ضبط ۲۴ فریم در ثانیه تصویر ویدیویی را دارد.
صفحه نمایش این گوشی AMOLED است و گفته می شود که در میان رده این مدل گوشی ها جزو سنگین وزن ها و قدرتمندترین ها به شمار می رود.
انجمن صوت و تصویر اروپا جایزه بهترین گوشی موسیقایی را به گوشی W995 سونی اریکسون داد.
انجمن EISA نه تنها ترکیب بهترین ویژگی های پیشرفته را مورد بررسی قرار داده بلکه به لحاظ ارزش پولی و نیز علاقه مندی از سوی عموم مردم به این گوشی ها پرداخته است که همه این ویژگی ها یکجا در گوشی W995 سونی اریکسون جمع شده است.
انجمن EISA همچنین جایزه بهترین گوشی تجاری را به گوشی E75 نوکیا داد.البته به نظر می رسد که E71 مستحق دریافت این جایزه بود اما به لحاظ تکنیکی این گوشی جزو مدل های سال ۲۰۰۹ نیست.
گوشی E75 از طراحی بسیار خوبی برخوردار است و همه نیازهای ارتباطی را به طور کامل برآورده می کند.استحکام و عمر طولانی باتری دو عامل اصلی در انتخاب E75 بوده اند.
جایزه بهترین گوشی هوشمند به گوشی iPhone 3GS تعلق گرفت.این گوشی از واسط کاربری منحصر به فردی برخوردار است.
بر اساس گزارش انجمن صوت و تصویر اروپا گوشی ۳GS اپل پیشرفت بزرگی نسبت به نسخه های پیشین داشته اگرچه در نگاه اول این قضیه به چشم نمی اید.
بسیاری از شرکت ها هر چه بیشتر در تلاشند تا به تولید محصولاتی بر پایه دوستدار طبیعت بودن بپردازند که به این لحاظ EISA به انها امتیاز می دهد.
در حالی که بسیاری از گوشی های دوستدار طبیعت وجود داشت که یا نسخه سبک وزن گوشی های معمولی بودند یا گوشی های ارزان قیمت و ساده ای بودند، گوشی LG KM900 Arena موفق به دریافت جایزه سبزترین گوشی اروپا شد.
گوشی LG KM900 Arena به لحاظ قابلیت های کاربردی و دوستدار طبیعت بودن عنوان سبزترین گوشی را به خود اختصاص داد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا