راه اندازی سلف سرویس های پستی

“شهرام حی شاد” در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهار کرد: در حال حاضر باجه های پستی الکترونیک در سطح شهر نصب شده است که در طول شبانه روز بسته های پستی شهروندان را دریافت و به آنان رسید  می دهند.وی همچنین ازسلف سرویس های پستی که در برخی مناطق شهر نصب شده است …

“شهرام حی شاد” در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهار کرد: در حال حاضر باجه های پستی الکترونیک در سطح شهر نصب شده است که در طول شبانه روز بسته های پستی شهروندان را دریافت و به آنان رسید  می دهند.
وی همچنین ازسلف سرویس های پستی که در برخی مناطق شهر نصب شده است خبر داد وگفت:این سلف سرویس های پستی علاوه بردریافت بسته های پستی کار توزیع را نیز انجام می دهند .
حی شاد با اشاره به اینکه این سلف سرویس های پستی بیشتر در شهرک های  اقماری  نصب و راه اندازی می شود ،افزود : با توجه به اینکه در شهرک های اقماری مجتمع های مسکونی  بلند مرتبه وجود دارد به نظر می رسد نصب این دستگاههای پستی برای ساکنان این شهرک ها ضروری باشد.
مدیر کل مهندسی عملیات پستی تصریح کرد :شیوه کار این سلف سرویس های پستی به این صورت است که پس از تحویل بسته پستی ،قبضی با یک پیامک که کد رمز بر روی آن درج شده است، برای مشترک ارسال می شود و زمان و تاریخ تحویل را اعلام می کند .
وی خاطرنشان کرد :پس از انجام مراحل پستی و به محض رسید مرسوله به مقصد، پیامکی برای دریافت کننده ارسال می شود تا وی با مراجعه به صندوق پستی خود و ارائه رمزبسته خود را دریافت کند .
حی شاد با اشاره به اینکه سلف سرویس پستی در حال حاضر در تهران به صورت آزمایشی راه اندازی شده است، گفت :در صورت موفقیت آمیز بودن، این طرح در سراسرکشور اجرایی می شود.
۱۸۲/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا