ارایه خدمات پستی شبانه روزی می شود

به گزارش خبرنگارسازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد حسن محبیان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، این دستگاه ها در واحدهای اصلی شرکت پست که مردم مراجعات بیشتری دارند نصب خواهند شد.وی با بیان اینکه برای ارایه این سرویس با چند شرکت داخلی، …

به گزارش خبرنگارسازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد حسن محبیان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، این دستگاه ها در واحدهای اصلی شرکت پست که مردم مراجعات بیشتری دارند نصب خواهند شد.
وی با بیان اینکه برای ارایه این سرویس با چند شرکت داخلی، خارجی مذاکراتی صورت گرفته است، افزود: در حال حاضر، دستگاه های خودکار ارایه سرویس در واحد پستی شهر تهران نصب و راه اندازی شده و به صورت آزمایشی سرویس های مورد نظر را به متقاضیان ارایه می کند.
محبیان در خصوص سرویس های قابل ارایه از طریق این دستگاه ها نیز گفت: قبول مرسولات تا دو کیلوگرم شامل نامه و بسته های کوچک و همچنین فروش تمبرهای پستی، از جمله خدمات قابل ارایه از طریق این دستگاه ها است.
وی ادامه داد: قبول قبوض مخابراتی، آب، برق و گاز از دیگر سرویس هایی است که از طریق این دستگاه‌ها به صورت خط(online) و شبانه روزی به متقاضیان ارایه می شود.
وی درباره چگونگی دریافت هزینه خدمات ارایه شده از سوی این دستگاه ها خاطر نشان کرد: این دستگاه ها امکان دریافت وجوه به صورت نقدی و همچنین با استفاده از کارت های اعتباری را دارند.
مدیرعامل شرکت پست با اشاره به برنامه زمانبندی اجرایی این پروژه تصریح کرد: این دستگاه ها در فاز اول در مناقطق پستی تهران نصب خواهند شد و  سپس در فازهای دوم و سوم به ترتیب در مراکز پستی استان های بزرگ و سایر مراکز استان ها راه اندازی می شوند.
وی تأکید کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و همچنین تمهیدات اندیشیده شده، تا پایان سال جاری ۵۰ باجه شبانه روزی در سطح کشور نصب و راه اندازی خواهند شد.
 محبیان  با اشاره به اهداف راه اندازی این سرویس نیز اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف در نظر گرفته شده برای راه اندازی این دستگاه ها ارایه خدمات عمومی به صورت مکانیزه به مردم بعد از پایان ساعت کاری واحدهای پستی است.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا