خریداران گوشی های هوشمند در حال افزایش هستند

به گزارش گروه اخبارخارجی موبنا به نقل از ” پرس” ،  یکی از عوامل موثر در تصمیم گیری کاربران برای خرد گوشی های همراه ، قابلیت های کاربردی گوشی ها است و هرقدر این قابلیت ها در یک گوشی بیشتر و پیچیده تر باشد ،  موجب سردرگمی خریدار می شود.باوجود فناوری های نوین و پیچیده …

به گزارش گروه اخبارخارجی موبنا به نقل از ” پرس” ،  یکی از عوامل موثر در تصمیم گیری کاربران برای خرد گوشی های همراه ، قابلیت های کاربردی گوشی ها است و هرقدر این قابلیت ها در یک گوشی بیشتر و پیچیده تر باشد ،  موجب سردرگمی خریدار می شود.
باوجود فناوری های نوین و پیچیده بکار رفته در گوشی های تلفن همراه هوشمند که شاید برای بعضی از کاربران قابل درک و استفاده نباشد ،  با اینحال  نتیجه بررسی های صورت گرفته از افزایش میزان خرید گوشی های هوشمند حکایت دارد.
براساس تازه ترین نظرسنجی انجام شده توسط ” بست بای موبایل” (Best Buy Mobile) ، با وجود پیچیدگی زیاد گوشی های هوشمند برای بسیاری از کاربران آمریکایی ، میزان سفارش خرید گوشی های هوشمند برای یک سال آینده توسط کاربران یاد شده ، افزایش یافته است.
از دیگرعواملی که موجب تصمیم گیری این کاربران برای خرید گوشی های هوشمند است ، قیمت فروش و استفاده راحت و چندگانه از این گوشی ها را می توان نام برد.
کاربران تلفن همراه ترجیح می دهند شرکت اپراتوری را انتخاب کنند که با هزینه  معقول اپراتوری ، سرویس های متعدد و کابردی تر را ارایه کنند و همین موضوع در تصمیم گیری بهتر برای خرید گوشی هوشمند مورد نظرشان ،موثر است.
هرچند بطور معمول کاربران بیشتر مایل به خرید گوشی های ارزان قیمت هستند ، با اینحال قابلیت های گوشی ، تنوع سرویس های قابل استفاده می تواند بر منطق خرید گوشی ارزان قیمت ، تاثیر گذار باشد.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا