نوکیا به روستاییان هندی گوشی قسطی می دهد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل دیا، شرکت فنلاندی نوکیا بر بازاری با بیش از ۱۰ میلیون کاربر که هر ماه در حال افزایش است تمرکز کرده است البته این میزان افزایش کاربر در حالی اتفاق می افتد که به دلیل بحران اقتصادی بازارهای توسعه یافته در حال انقباض و جمع …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل دیا، شرکت فنلاندی نوکیا بر بازاری با بیش از ۱۰ میلیون کاربر که هر ماه در حال افزایش است تمرکز کرده است البته این میزان افزایش کاربر در حالی اتفاق می افتد که به دلیل بحران اقتصادی بازارهای توسعه یافته در حال انقباض و جمع شدن هستند.
اولی پکاکالاسوو، رییس نوکیا، می گوید ما به پویایی و تحرک بیشتر در هند نیاز داریم زیرا هند دومین بازار بزرگ جهان را دارد و ما قصد داریم موانع را از سر راه برداریم.
نوکیا فروش دستگاه های تلفن همراهش را در روستاهای دو ایالت کشور هند تحت یک برنامه سرویس مالی ارایه کرده که به خریداران امکان می دهد که به شکل اقساط هفتگی هزینه خرید گوشی تلفن همراهشان را بپردازند که به این ترتیب هر هفته ۲ دلار و تا ۲۵ هفته اقساط گوشی خود را بپردازند.
این شرکت برنامه ریزی کرده که این برنامه پایلوت را در ۱۲ ایالت دیگر اجرایی کند و بنابراین ۲ هزار و ۵۰۰ روستا را تحت پوشش قرار خواهد داد.
مدیر نوکیا معتقد است مردم از تلفن همراه می توانند برای کاهش تعداد سفرهای خود استفاده کنند.
مدیر نوکیا در هند می گوید ما فکر نمی کنیم که این بازار در بخش روستایی هند از تحرک و تغییر پذیری کندی برخوردار باشد.
نوکیا انتظار دارد تعداد کاربران هند که هم اکنون ۴۲۶ میلیون نفر است تا سال ۲۰۱۰ به ۵۰۰ میلیون کاربر برسد.
گفته می شود نوکیا پیشتر بیش از نیمی از سهم بازار تلفن همراه هند را داشت.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا