با دفترهای شگفت انگیز نه گفتن را آموختم

همیشه نه گفتن برایم سخت بود تا اینکه آموختم نه بگویم و در فروش محصولات بی نظیرم توانستم ثروت بالایی را در حساب بانکیم رقم بزنم.

به عبارتی در تجارت نه گفتن را آموختم و با تمرکز با محصولاتی که در ادامه به شما معرفی خواهم کرد موفقیت بی بدیلی را به دست آوردم.

دفتر اندیکاتور مدرسه

امروزه مدارس به نوعی سازمان دهی شده اند که نیاز به ثیت اسامی، رویدادها و فعالیت های دانش آموزان دارند براین اساس دفتر اندیکاتور مدرسه طراحی و وارد بازار شد.

دفتر اندیکاتور یکی از پراستفاده ترین دفاتری است که در مدارس به کار گرفته می شود و همیشه نیز موجب بهبود عملکرد مدیران شده است.

یکی از نیازهای اصلی در مدارس، ثبت نامه ها، مکاتبات، تاریخ امتحانات و پرونده های مدرسه بوده که به بدون وجود ابزار لازم کار دشواری است.

از طرفی به دلیل حجم بالای نامه نگاری هایی که بین سازمان های مختلف وجود دارد، دفترهای خاصی برای وارد کردن اطلاعات مرسولات جهت سهولت دسترسی به آن ها طراحی و تولید شده است.

نامه نما یا دفتر اندیکاتور دفتری است که در ادارات جهت ثبت خلاصه نامه های دریافت شده و ارسال شده به کار می رود.

تفکیک راحت نامه ها و دسترسی سریع تر به آن ها از مزایایی است که با استفاده از این دفترها کسب می کنید.

با دفترهای شگفت انگیز نه گفتن را آموختم

دفتر صندوق

یکی از ملزومات نوشتاری در دفترخانه ها، دفتر صندوق می باشد که آن را  را با کیفیت بالا ورقه های محکم و با دوام و مناسب برای انواع خودکار و روان نویس می توانید از ما تهیه کنید.

برای نوشتن و وارد کردن انواع اطلاعات دفاتر مربوط به همان کار نیاز است که هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارد.

دفتر معمولی با دفاتر اداری و مختص کارهایی مثل حسابداری و غیره متفاوت هستند چرا که دارای خط کشی ها و ستون هایی برای وارد کردن اطلاعات مربوطه هستند.

دفتر صندوق یکی از این دفاتر است که برای کارهای مربوط به جلسات مختلف و صندوق های حسابداری و از این قبیل موارد بکار گرفته می شود.

اولین حساب دارایی جاری هر موسسه که شامل کلیه وجوه نقد، چک ، حواله بانکی، مسکوکات و کلیه اوراقی که با ارئه به بانک امکان وصول مبلغ معادل آن است.

وجهی که در حساب صندوق قرار گرفته شامل هیچ محدودیتی نیست و به طور کلی دارای ماهیت بدهکار است و هرگز نبابد بستانکار باشد.

با دفترهای شگفت انگیز نه گفتن را آموختم

دفتر اندیکاتور کوچک

قیمت دفتر اندیکاتور کوچک برای مشتریان عمده ارزان تر محاسبه می شود، این محصول دارای مشخصات خاصی است که به توضیح آن ها می پردازیم.

در ادارات، سازمان ها و شرکت ها برای ثبت دقیق و قانونی وقایع، نامه ها و بخشنامه ها از نوعی دفتر خاص به نام دفتر اندیکاتور استفاده می شود.

دفتر اندیکاتور در دو قطع بزرگ و گوچک تولید می شود و هر کدام از آن ها بر اساس نوع کاربرد و نیاز سازمانی برای ثبت اطلاعات مهم انتخاب خواهند شد.

لازم به ذکر است که تمامی نامه نگاری های اداری شامل آن هایی که برون سازمانی و یا درون سازمانی هستند در دفتر اندیکاتور بزرگ ثبت می شوند.

با دفترهای شگفت انگیز نه گفتن را آموختم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا