تقی پور با ساختار و توان کارشناسی وزارت ارتباطات آشنایی کامل دارد

“احمد بزرگیان” نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با توجه به توانمندی تقی پور در بخش ماهواره، امیدواریم زمینه استقرار یک ماهواره مناسب مخابراتی در فضا برای کشورمان فراهم شود.گفتنی است “رضا تقی پور” اکنون رئیس سازمان فضایی ایران است.وی با اشاره به ضرورت …

“احمد بزرگیان” نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با توجه به توانمندی تقی پور در بخش ماهواره، امیدواریم زمینه استقرار یک ماهواره مناسب مخابراتی در فضا برای کشورمان فراهم شود.
گفتنی است “رضا تقی پور” اکنون رئیس سازمان فضایی ایران است.
وی با اشاره به ضرورت وجود ماهواره های مخابراتی گفت: کشورهایی که از این تکنولوژی برخوردارند، این توانایی را دارند که از سرعت بیشتری در ارتباطات جهانی استفاده کنند.
بزرگیان افزود: ماهواره های مخابراتی از فناوری های روز دنیا است که می تواند در بخش های متعدد علمی، دانشگاهی و پژوهشی کشور مورد استفاده قرار گیرد.
وی اظهار امیدواری کرد: تقی پور با کسب رای مثبت از مجلس شورای اسلامی با کمک سایر نیروهای مجرب وزارت ارتباطات بتواند، اهداف برنامه های توسعه اقتصادی کشور را در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات تحقق بخشد.
بزرگیان افزود: امیدوارم در چهار سال آینده شاهد بسترسازی خوبی در زمینه دولت الکترونیک و توسعه شبکه ملی اینترنت در کشور باشیم.
وی تصویب لایحه جامع فناوری اطلاعات و به سامان رساندن اپراتور سوم تلفن همراه را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم این پروژه ها در دولت دهم هرچه سریعتر عملیاتی شود.
گفتنی است “رضا تقی‌پور” نامزد پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع است.
سوابق اجرایی وی شامل مدیر یت صنایع امنیت مخابرات، در گروه صنایع مخابرات بین سال های ۱۳۷۵-۱۳۶۹ مدیرعامل صنایع الکترونیک شیراز در سال های ۱۳۸۱ – ۱۳۷۵ و مدیرعامل صنایع مخابرات ایران در سال های ۱۳۸۶ – ۱۳۸۲ است.
آخرین سابقه اجرایی تقی پور، ریاست سازمان فضایی کشور است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا