نوکيا وب سايت ovi را به کاربران تلفن همراه معرفي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، از اين پس نقشه هاي گوگل، اشتراک فايل ها و سرويس هاي اينترنتي ديگر با برند  Ovi ارايه مي شوند.سرويس جديدي موسوم به Sync on Ovi که با اين برند عرضه شده و با گوشي هاي مجهز به سيستم عامل سيمبيان S60 سازگار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، از اين پس نقشه هاي گوگل، اشتراک فايل ها و سرويس هاي اينترنتي ديگر با برند  Ovi ارايه مي شوند.
سرويس جديدي موسوم به Sync on Ovi که با اين برند عرضه شده و با گوشي هاي مجهز به سيستم عامل سيمبيان S60 سازگار است ، به کاربر امکان همزمان سازي مخاطبان قرارهاي ملاقات و يادداشت ها را مي دهد.
کاربر مي تواند با استفاده از اين سرويس جديد برنامه مديريت اطلاعات شخصي (PIM) را با استفاده از جستجوگر وب انجام داده و سپس داده ها را با گوشي نوکيا سازگارکند.
اين سرويس به طور رايگان ارايه شده است اما کاربر بايد هزينه انتقال داده ها را به اپراتور خود پرداخت کند.
سهم شرکت نوکيا در فصل دوم ۲۰۰۸ در بازارهاي جهاني به ۴۸ درصد رسيد و اين شرکت  سود خالص خود را در فصل دوم ۲۰۰۸ نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۶ درصد افزايش داد.
سود خالص نوکيا در فصل دوم ۲۰۰۸ ميلادي، ۴۷۴/۱ ميليارد يورو بوده است که اين رقم در دوره مشابه سال گذشته ۳۹۳/۱ ميليارد يوروبوده است.
فروش خالص گوشي هاي نوکيا در فصل دوم ۴ درصد افزايش يافته است.
سهم نوکيا در فصل دوم سال گذشته در بازارهاي جهاني ۳۸ درصد و در فصل اول ۲۰۰۸ ، ۳۹ درصد بوده است.
اين شرکت پيش بيني کرده است که تا پايان سال ۲۰۰۸ سهم خود را ۱۰ درصد افزايش دهد.
تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا