ادغام اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری و دستگاه های مخابراتی در دستور کار قرار دارد

“ابراهیم درستی” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: برای رفاه بیشتر کاربران گوشی تلفن همراه، چندی پیش درخواست ادغام دو اتحادیه صوت و تصویری و دستگاه های مخابراتی به مجمع امور صنفی ابلاغ شده است و هم اکنون نیز در دستور کار قرار دارد. وی خاطرنشان کرد: وی اجرای ادغام این …

“ابراهیم درستی” در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: برای رفاه بیشتر کاربران گوشی تلفن همراه، چندی پیش درخواست ادغام دو اتحادیه صوت و تصویری و دستگاه های مخابراتی به مجمع امور صنفی ابلاغ شده است و هم اکنون نیز در دستور کار قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: وی اجرای ادغام این دو اتحادیه را نظارت جامع تر بر بازار آشفته تلفن همراه دانست و گفت: ادغام این دو اتحادیه تنها به نفع کاربران خواهد بود.
درستی ادامه داد: مجوز فروش گوشی تلفن همراه از سوی کمیسیون هیات عالی نظارت تنها به اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری داده شده است و اتحادیه های دیگر حق هیچگونه فعالیتی در این زمینه ندارند.
این اظهارات در حالی بیان می شود که سخنگو و نایب رییس اتحادیه دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی معتقد است اتحادیه فروشندگان صوت و تصویری تلفن همراه و لوازم یدکی با یکدیگر ادغام  نخواهد شد و هر یک به فعالیت خود ادامه می دهند.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا