گوشی های سامسونگ بهترین در غرب

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” یونگانگ دیلی” ،  این موضوع را موسسات تحقیقاتی جهانی Strategy Analytics و GfK Group اعلام کردند.اگرچه شرکت فنلاندی نوکیا ( Nokia ) پیشروترین تامین کننده گوشی های تلفن همراه در دنیا به شمار می آید و بیشترین سهم فروش گوشی را در دنیا دراختیار دارد …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” یونگانگ دیلی” ،  این موضوع را موسسات تحقیقاتی جهانی Strategy Analytics و GfK Group اعلام کردند.
اگرچه شرکت فنلاندی نوکیا ( Nokia ) پیشروترین تامین کننده گوشی های تلفن همراه در دنیا به شمار می آید و بیشترین سهم فروش گوشی را در دنیا دراختیار دارد ، سامسونگ الکترونیک در زمینه فروش گوشی در کشورهای توسعه یافته و همچنین عرضه گوشی های هوشمند نسل سومی موفق است.
در حقیقت گوشی تلفن همراه سامسونگ مدل Star که دارای صفحه نمایش کاملا لمسی است ، در هفته آخر ماه جولای از لحاظ میزان فروش هفتگی مقام اول را در ۶ کشور بزرگ اروپایی از جمله انگلیس ، فرانسه و هلند ، بدست آورد.
براساس گزارش های در موسسه تحقیقاتی یاد شده ، سهم شرکت سامسونگ الکترونیک دربازار ایالات متحده آمریکا و اروپای غربی در سه ماهه  دوم سال جاری میلادی ۲۵ درصد اعلام شد .
شرکت سامسونگ در مدت یاد شده ۲۲.۲ میلیون گوشی در دو بازار یاد شده فروخته است .
میزان کل گوشی های فروخته شده طی ماههای آوریل – ژوئن  ( فروردین – تیر) ۸.۸۹ میلیون دستگاه اعلام شده است.
به عبارت دیگر ، شرکت نوکیا در مجموع دربازاهای یاد شده ۱۸.۷ میلیون گوشی فروخته و از این نظر با کسب سهم ۲۱.۱ درصدی بازار ، در رده دوم قرارگرفته و شرکت ” ال جی الکترونیک” (LG ) در همین مدت با دراختیار داشتن سهم ۱۶.۸ درصدی بازار فروش جهانی تلفن همراه ، در رده سوم قرارگرفت.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا