در سال گذشته ۱۰۰ هزار گوشي ال جي وارد بازار شد

“عليرضا رنجبر” در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار موبنا اعلام کرد: در سال گذشته با توجه به محدوديت در واردات گوشي به دليل بالا بودن تعرفه اين کالاي پرمصرف، ما نيز مانند ساير  شرکت هاي قانوني، واردات زيادي نداشتيم.وي در خصوص فعاليت کنوني شرکت ماديران افزود: هم اکنون به دليل تعرفه ۲۵ درصدي واردات …

“عليرضا رنجبر” در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار موبنا اعلام کرد: در سال گذشته با توجه به محدوديت در واردات گوشي به دليل بالا بودن تعرفه اين کالاي پرمصرف، ما نيز مانند ساير  شرکت هاي قانوني، واردات زيادي نداشتيم.
وي در خصوص فعاليت کنوني شرکت ماديران افزود: هم اکنون به دليل تعرفه ۲۵ درصدي واردات گوشي، اين شرکت همچون ديگر شرکت هاي فعال در اين زمينه با محدوديت به فعاليت خود ادامه خواهد داد.
مديرمحصول شرکت ماديران خاطر نشان کرد، شرکت هاي قانوني تنها در صورتي مي توانند با تعرفه ۲۵ درصد به فعاليت خود ادامه دهند که مسئله قاچاق به طور کامل در بازار تلفن همراه کشور حذف شود.
در زمان حاضر شرکت ماديران يکي از شرکت هاي فعال در زمينه توزيع گوشي هاي ال جي به شمار مي آيد.
بر اساس آمارهاي موجود از واردات قانون گوشي در سال ۸۶ که بالغ بر دو ميليون مي شود، دولت در سال گذشته بخاطر حجم گسترده واردات قاچاق بين ۳۰۰ تا ۸۰۰ ميليون تومان بابت عدم دريافت تعرفه گمرکي ضرر و زيان ديده است.
سال گذشته حدود ۸ ميليون سيم کارت توزيع شده، اما تنها دو ميليون گوشي از مبادي قانوني وارد کشور شده است.
در همين حال نيز توليد داخل بيش از ۲۰۰ هزار دستگاه نبوده است.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا