نگاهی به بازار سیمکارت در هفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در اواسط هفته ای که گذشت فروشندگان برای فروش بهتر مجبور به کاهش قیمت ۱۰ هزار تمانی این کالای ارتباطی در بازار شدند.بازار سیمکارت های اعتباری این اپراتور همانند روال سابق با افزایش تقاضا روزهای پررونقی را سپری کرد.طی هفته ای که گذشت بازار سیمکارت های اعتباری تالیا و …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در اواسط هفته ای که گذشت فروشندگان برای فروش بهتر مجبور به کاهش قیمت ۱۰ هزار تمانی این کالای ارتباطی در بازار شدند.
بازار سیمکارت های اعتباری این اپراتور همانند روال سابق با افزایش تقاضا روزهای پررونقی را سپری کرد.
طی هفته ای که گذشت بازار سیمکارت های اعتباری تالیا و ایرانسل نیز به دلیل افزایش تقاضا روزهای پررونقی را تجربه کرد.
طی هفته ای که گذشت بهای سیمکارت صفر همراه اول با کد “۲” و”۳″ و “۴”، ۵۵۰ ، ۴۵۰ و ۳۴۵ هزار تومان و کدهای پنج و شش و هفت و هشت ۳۲۵  ، ۳۲۰ ، ۳۲۰و ۳۰۰ هزار تومان هزار تومان فروخته شد.
در این بازار سیم کارت های کارکرده همراه اول با کد “۱” و “۲” و “۳” و “۴” به بهای ۵۲۰، ۳۵۵،۳۰۵ ، ۲۳۰ هزار تومان و کدهای پنج و شش و هفت و هشت نیز به نرخ ۲۳۰، ۲۲۰ ، ۲۱۰ و ۱۹۵ هزار تومان به فروش رسید.
در بازار آزاد سیمکارت های اعتباری همراه اول ، ایرانسل و تالیا به بهای  ۳۰ ، ۷ و ۱۲ هزار تومان در بازار آزاد سیمکارت به فروش رسید.
بیش از ۴۶ میلیون سیمکارت توسط سه اپراتور ملی همراه اول ، تالیا و ایرانسل عرضه شده است که بیش از دو سوم از این تعداد، سیمکارت اعتباری است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا