نظارتی برعرضه گوشی های قاچاق صورت نمی گیرد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در روزهای ابتدایی گشایش  پاساژ پایتخت گوشی های بدون گارانتی و قاچاقی در بازار تلفن همراه عرضه نمی شد و این در حالی است که هم اکنون حجم بالایی از محصولات این پاساژ را گوشی های بدون گارانتی تشکیل می دهند.“مرتضی امیرحمزه” مدیرپخش موبایل پایتخت در گفت و گو …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در روزهای ابتدایی گشایش  پاساژ پایتخت گوشی های بدون گارانتی و قاچاقی در بازار تلفن همراه عرضه نمی شد و این در حالی است که هم اکنون حجم بالایی از محصولات این پاساژ را گوشی های بدون گارانتی تشکیل می دهند.
“مرتضی امیرحمزه” مدیرپخش موبایل پایتخت در گفت و گو با موبنا گفت: هم اکنون نظارتی بر بازار گوشی های پایتخت صورت نمی گیرد.
وی درباره عرضه گوشی های بدون گارانتی  در این مرکز پخش موبایل گفت:  این پاساژ در زمان افتتاح خود از فروش گوشی های بدون گارانتی خودداری می کرد اما به دلیل عرضه نکردن تمامی گوشی های موجود در بازار توسط نمایندگان قانونی فروشندگان مجبور به عرضه گوشی های فاقد گارانتی اصلی در بازار کردند.
این در حالی است که فروشندگان گوشی در این پاساژ معتقدند که فروش گوشی های گارنتی دار به دلیل برخورداری از قیمت ثابت ، سود چندانی به همراه نداشت و به همین دلیل اقدام به عرضه گوشی های بدون گارانتی در این پاساژ کرده اند.
۱۲۹/۲۰ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا