گیگابایت و عرضه نسل جدید کارت های گرافیکی Ati

به گزارش سازمان خبری موبنا،  Ati ماه گذشته دو تراشه گرافیکی جدید خود با نام های ۵۸۵۰و ۵۸۷۰ را برای علاقه مندان به بازی های رایانه معرفی کرده بود. این دو تراشه برخوردار از معماری جدید پردازندی های جریانی شرکت Ati هستند. همزمان با معرفی این دو تراشه، شرکت گیگابایت نیز از آماده کردن اولین …

به گزارش سازمان خبری موبنا،  Ati ماه گذشته دو تراشه گرافیکی جدید خود با نام های ۵۸۵۰و ۵۸۷۰ را برای علاقه مندان به بازی های رایانه معرفی کرده بود. این دو تراشه برخوردار از معماری جدید پردازندی های جریانی شرکت Ati هستند. همزمان با معرفی این دو تراشه، شرکت گیگابایت نیز از آماده کردن اولین نمونه های کارت های گرافیکی مبتنی بر این دو تراشه خبر داد. در حال حاضر گیگابایت تعداد محدودی از این کارت های قدرتمند که شامل مدل های GV-R587D5-1GD-B و GV-R585D5-1GD-B هستند را تولید و روانه بازارهای جهانی کرده است. اولین نمونه های این کارت ها بزودی در ایران نیز قابل دسترسی خواهند بود.
بنا بر نتایج اعلام شده در وب سایت Tomshardware، تراشه ۵۸۷۰ موفق شده است در آزمایش های انجام شده گوی سبقت را از GTX295 انویدیا برباید و خود را به قدرتمنترین تراشه گرافیکی جهان بدل کند. GV-R587D5-1GD-B گیگابایت از یک تراشه ۵۸۷۰ با فرکانس ۸۵۰MHz بهره می برد که با یک گیگابایت حافظه DDR5 با فرکانس رویایی ۴۰۰۰MHz پشتیبانی می شود.
طراحی ظاهری این کارت بسیار زیبا و متفاوت است. گفتنی است گیگابایت در ساخت این کارت گرافیک از فن آوری انحصاری  UDV (Ultra Durable VGA) استفاده کرده که طول عمر و کارایی محصول را به شکل محسوسی افزایش داده است.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا