برنامه‌های شرکت مخابرات ایران در سال جاری

صابر فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری فارس درباره برنامه‌های سال ۸۸ شرکت مخابرات اظهار داشت: برنامه‌هایی که شرکت برای سال جاری در نظر دارد شامل برنامه‌های خاص بر اساس شرایط شرکت در بورس و دیگری برنامه‌های اجرایی است.وی افزود: برنامه‌های مخابرات در شرایط بورسی شامل، اصلاح ساختاری شرکت‌های تابعه برای تطابق با قانون …

صابر فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری فارس درباره برنامه‌های سال ۸۸ شرکت مخابرات اظهار داشت: برنامه‌هایی که شرکت برای سال جاری در نظر دارد شامل برنامه‌های خاص بر اساس شرایط شرکت در بورس و دیگری برنامه‌های اجرایی است.
وی افزود: برنامه‌های مخابرات در شرایط بورسی شامل، اصلاح ساختاری شرکت‌های تابعه برای تطابق با قانون تجارت، تدوین آیین‌نامه داخلی شرکت مخابرات و شرکت‌های تابعه بر اساس قانون تجارت و قانون کار که این برنامه نیز شامل قانون استخدام و نظام پرداخت، آیین‌نامه معاملات و ایین‌نامه مالی شرکت است.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: با توجه به اینکه همه کار‌ها و برنامه‌های شرکت بر اساس قانون تجارت و کار باشد، اصلاح روش بودجه ریزی بر اساس طرح تجاری مورد قبول برای سرمایه‌گذاران تا مشخص شود هر بخشی چه سودی خواهد داشت و اصلاح روش‌های نگهداری از شبکه مخابرات. از این پس کار شرکت بر اساس مشتری مداری خواهد بود.
فیضی در ادامه گفت: برنامه‌های اجرایی شرکت برای سال جاری تثبیت و به روز کردن شبکه تلفن ثابت بر اساس تکنولوژی روز و کاهش هزینه‌های آن، افزودن سرویس‌های جدید در زمینه فناوری اطلاعات، مشارکت با دارندگان مجوز برای فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات است.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: بهبود کیفیت شبکه تلفن همراه با تغییر مدل از دیگر محورهای کاری در سال جاری محسوب می‌شود. در حال حاضر نیز اختلالاتی که در بعضی مناطق وجود دارد به دلیل به‌روز کردن شبکه است، طراحی چگونگی عبور از شبکه‌های موجود یعنی شبکه نسل جدی بر پایه iP از دیگر برنامه‌های شرکت در سال جاری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا