۹۳ درصد از منازل ایرلند شمالی گوشی تلفن همراه هوشمند دارند

به گزارش گروه اخبارخارجی موبنا به نقل از ” بلفاست تلگراف” ،  مردم ایرلند شمالی از این نظر در جزیره انگلیس در رتبه اول قراردارند.براساس گزارش ارایه شده توسط موسسه مستقل Ofcom ،  همچنین ۵۲ درصد از منازل ایرلند شمالی برای برقراری ارتباط از تلفن ثابت استفاده می کنند که این میزان در جزیره انگلیس …

به گزارش گروه اخبارخارجی موبنا به نقل از ” بلفاست تلگراف” ،  مردم ایرلند شمالی از این نظر در جزیره انگلیس در رتبه اول قراردارند.
براساس گزارش ارایه شده توسط موسسه مستقل Ofcom ،  همچنین ۵۲ درصد از منازل ایرلند شمالی برای برقراری ارتباط از تلفن ثابت استفاده می کنند که این میزان در جزیره انگلیس ۳۸ درصد است.
تقریبا یک چهارم ( ۲۴ درصد) از منازل شهر بلفاست دارای تلفن همراه هستند که این میزان دو برابر حد متوسط در جزیره انگلیس به شمار می آید.
تعداد دارندگان تلفن همراه در بخش های روستایی ایرلند شمالی از ۸۴ درصد درسال گذشته به ۹۴ درصد افزایش یافته است.
حدود ۸۱ درصد از کاربران تلفن همراه منطقه اولستر (Ulster ) گوشی های قدیمی شان را به گوشی های جدید یا ارتقا یافته  ترجیح میدهند درحالیکه این تعداد در منطقه انگلیس ۷۰ درصد هستند.
حدود ۴۰ درصد از خانه دارهای ایرلند  شمالی از دو یا چند سرویس تلفن همراه همچون پهن باند ،  تلویزیون و ارتباط ازراه دور ارایه شده توسط یک اپراتور استفاده می کنند.
اتصال سرویس پهن باند در ایرلند شمالی با رشد  ۱۲ درصدی به ۶۴ درصد رسید.
 دراین حال ،  ۶۴ درصد ازمنازل ایرلندشمالی مدعی مالکیت شخصی و استفاده از MP3 یا  iPod هستند که این میزان از دیگر نقاط انگلیس بیشتر است.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا