کريستين ديور يک گوشي کاملا لمسي عرضه مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، طراح فرانسوي اين تلفن همراه را با همکاري شرکت ModeLabs که گوشي هاي خاص و گران قيمت مي سازد ، توليد کرده است.گوشي کريستين ديور که تاشو و صفحه نمايش داخلي آن لمسي است ، داراي  يک دوربين عکاسي که هنوز مشخص …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، طراح فرانسوي اين تلفن همراه را با همکاري شرکت ModeLabs که گوشي هاي خاص و گران قيمت مي سازد ، توليد کرده است.
گوشي کريستين ديور که تاشو و صفحه نمايش داخلي آن لمسي است ، داراي  يک دوربين عکاسي که هنوز مشخص نيست چند مگاپيکسلي است، پشتيباني مي کند.
طراحي قاب اين گوشي به شکل هندسي است که حالت درخشاني به گوشي مي دهد.
بر اساس اين گزارش ، اين گوشي داراي يک نوع ريموت کنترل از راه دور است اما نحوه کاربرد و عملکرد آن هنوز مشخص نيست.
قيمت اين گوشي بين ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار دلار است که به تعداد الماس ها و تزييناتي که در قاب اين گوشي کار شده بستگي دارد.
روزنامه وال استريت ژورنال اعلام کرد که گوشي ديور براي کاربران ثروتمند بازار تلفن همراه روسيه و چين طراحي شده است اما همه کاربران از سراسر دنيا که قدرت خريد چنين گوشي را دارند مي توانند آن را خريداري کنند.
جزييات فني اين گوشي هنوز مشخص نيست با اين حال صفحه نمايش اين گوشي لمسي است که نشان مي دهد اين گوشي از ويژگي هاي پيشرفته اي چون شبکه نسل سوم ، حافظه داخلي زياد وواسط کاربري ساده برخوردار است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا