کنترل بهداشت روانی نظامیان آمریکایی از طریق وب

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سایت اینترنتی نیویورک تایمز” ، هنگامیکه مطلبی  درباره شرکت  American Well – که ارایه کننده طرح ویزیت پزشکان از طریق وب کم است – نوشته شد ، تعدادی از  خوانندگان استفاده از طرح یاد شده را در برای استفاده تراپیست ها (  متخصصان درمان شناسی) …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سایت اینترنتی نیویورک تایمز” ، هنگامیکه مطلبی  درباره شرکت  American Well – که ارایه کننده طرح ویزیت پزشکان از طریق وب کم است – نوشته شد ، تعدادی از  خوانندگان استفاده از طرح یاد شده را در برای استفاده تراپیست ها (  متخصصان درمان شناسی) پیشنهاد کردند.
ارتش آمریکا خیلی زود از طرح American Well برای درمان و ارایه کمک های درمانی به نظامیانش استفاده کرد و برای اولین بار برای تشخیص ، د رمان و ارایه خدمات در زمینه  بهداشت روانی برای نظامیان آمریکایی از این شیوه استفاده خواهد شد.
از اول  ماه جاری میلادی ( ۹ مرداد) در جزیره هاوایی ،  مرکز یا موسسه درمانی  موسوم به TriWest Healthcare Alliance –فعال  زیر نظر وزارت دفاع آمریکا – که خدمات بهداشتی را برای  یک سوم از نظامیان آمریکایی و خانواده هایشان عرضه می کند ، از طرح یاد شده برای ملاقات چهره به چهره نظامیان  با روانپزشکان و روانشناسان ازطریق وب استفاده می کند.
این سرویس پزشکی جدید بعنوان طرحی برای کنترل بهداشت روانی سربازان توسط  وزارت د فاع آمریکا تعیین شده است.
رییس اجرایی مرکز TriWest Healthcare Alliance  گفت :  دسترسی سریع به سرویس ها و خدمات بهداشت روانی ، براحتی و بطور خصوصی ، برای نظامیان ما مهم است.
وی افزود ، مراجعه به مراکز درمان رفتاری و روانی برای یک نظامی جنگجو و قوی یک نکته منفی بوده است.
به نظر بسیاری از فرماندهان رده بالا در ارتش ؛ افراد به د سترسی به متخصصان یاد شده ( روانپزشک یا روانشناس) در یک محیط اختصاصی ( و نه همگانی و عمومی) برای استفاده از سرویس ها و خدمات بهداشت روانی بیشتر نیاز دارند تا محصور شدن دررسوایی.
 نظامیان آمریکایی و خانواده هایشان می توانند به دفعات و هرگاه مایل باشند از جلسات مشاوره ، سرویس های روان درمانی و دارودرمانی استفاده کنند.
American Well امکان دسترسی پزشکان را به سابقه درمانی بیماران ، هنگام صحبت ، یادداشت برداری ، ارایه و ثبت نسخه درمانی ، فراهم می کند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا