FCC از اپل و AT&T انتقاد کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، جولیوس گناچوفسکی، رییس کمیسیون ارتباطات فدرال(FCC) اعلام کرد که قبلا از شرکت های اپل و AT&T، درخواست کردیم که در مورد عدم پذیرش کاربرد جدیدی که توسط گوگل طراحی شده بود، توضیح دهند.وی افزود از وظایف این کمیسیون، ایجاد زمینه‌های رقابت در بازار بی‌سیم، …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، جولیوس گناچوفسکی، رییس کمیسیون ارتباطات فدرال(FCC) اعلام کرد که قبلا از شرکت های اپل و AT&T، درخواست کردیم که در مورد عدم پذیرش کاربرد جدیدی که توسط گوگل طراحی شده بود، توضیح دهند.
وی افزود از وظایف این کمیسیون، ایجاد زمینه‌های رقابت در بازار بی‌سیم، حمایت از مصرف کنندگان و ارتقای نوآوری‌ها و سرمایه‌گذاری‌های لازم در صنعت فناوری است. از این رو کمیسیون قصد دارد این مورد را بررسی کرده و با ارسال نامه‌ به شرکت‌های مذکور، هر چه سریع‌تر از حقایق مربوطه مطلع شده و با دسترسی به اطلاعات ضروری، بهترین خط‌ مشی را برای کاربران آمریکایی اتخاذ کند.
 کمیسیون فدرال مخابرات آمریکا انتقاد خود را علیه اپل و AT&T زمانی علنی کرد که گوگل چندی پیش اعلام کرد فروشگاه  اپل، کاربرد Google Voice را که مخصوص آیفون طراحی شده، رد و کابردهای وابسته به آن را نیز حذف کرده است.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا