دانشجویان دانشگاه جانز هاپکینز و طراحی یک نوار خوراکی جالب(+عکس)

دانشجویان مهندسی دانشگاه جانز هاپیکینز با ایده از بوریتو به فکر طراحی یک نوار خوراکی جالب افتادند…

موبنا؛ مریم عباسی – گروهی از دانشجویان مهندسی دانشگاه جانز هاپکینز پس از سفارش بوریتو برای صرف غذا به فکر طراحی یک نوار خوراکی پیشرفته برای مهر و موم انواع خوراکی هایی افتادند که معمولا با دست خورده می شوند.

نشت قطرات روغن و اجزای ساندویچ، بوریتو و یا هر غذای دیگری، می تواند منجر به لک شدن لباس فرد و ایجاد تجربه ای ناخوشایند شود. این موضوع سبب شد تا نخستین جرقه های طراحی نوار خوراکی تحت عنوان Tastee Tape زده و به کمک آن از ریخته شدن محتویات خوراکی های ساندویچی جلوگیری شود.

طراحی یک نوار خوراکی جالب

این محصول از داربست فیبری درجه غذایی و همچنین یک چسب ارگانیک که در دهان ذوب می شود، تشکیل شده است. گروه دانشجویان توضیح می دهند: ما اول در مورد علم و دانش پیرامون نوارها و چسب های مختلف تحقیق کردیم و پس از طی مراحل یادگیری، روی یافتن همتایان خوراکی متمرکز شدیم.

نتیجه این تلاش ها یک نوار چسب خوراکی، ایمن و با استحکام کششی بالا است که می تواند ساندویچ چرب شما را به خوبی نگه دارد. برای استفاده از این نوار چسب تنها کافیست نوار را از ورقه مخصوص آن جدا و کاملا خیس کنیم. سپس می توانیم آن را روی هر ماده غذایی و یا بسته بندی که نیاز به مهر و موم دارد، قرار دهیم.

طراحی یک نوار خوراکی جالب

طراحی یک نوار خوراکی جالب

طراحی یک نوار خوراکی جالب

طراحی یک نوار خوراکی جالب

دکمه بازگشت به بالا