اندونزي، سکان دار رشد تعداد کاربران فناوري CDMAدر شرق آسيا

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، رشد تعداد کاربران اپراتورها ي CDMA2000اندونزي را تا پايان ۲۰۰۷ميلادي ۱۴.۴ميليون نفر اعلام کرد که بر اساس آمار موجود اين تعداد تا مارس ۲۰۰۸ ميلادي رشدي ۵۳درصدي را نشان مي دهد.اين  بررسي ساخت گوشي هايي با هزينه پايين وارايه تعرفه هاي مناسب به منظور گسترش سرويس ها …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، رشد تعداد کاربران اپراتورها ي CDMA2000اندونزي را تا پايان ۲۰۰۷ميلادي ۱۴.۴ميليون نفر اعلام کرد که بر اساس آمار موجود اين تعداد تا مارس ۲۰۰۸ ميلادي رشدي ۵۳درصدي را نشان مي دهد.
اين  بررسي ساخت گوشي هايي با هزينه پايين وارايه تعرفه هاي مناسب به منظور گسترش سرويس ها و فناوري هاي ارتباطي نوين را از جلمه بحران هاي موجود در بازار کشورهاي در حال توسعه اعلام کرد.
“پري لافورگ”يکي از محققان در اين زمينه با بيان اين که در حال حاضر اندونزي به عنوان پيشرو اين فناوري در اين منطقه شناخته شده است ،ارايه گوشي ها ارزان و سرويس هاي پهن باند با تعرفه مناسب را ازدلايل اين رشد دانست.
 وي افزود: شش اپراتور در اندونزي با افزايش درآمد،  در زمينه فناوري ارتباطي تلفن همراه و سرويس هاي اينترنت رشد قابل توجه اي داشتند.
تعداد کاربران تلفن همراه  در اندونزي تا دسامبر ۲۰۰۶ ميلادي ۶۸ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۲۸.۹۷درصد اعلام شده است.
اندونزي ۱۰ اپراتور ارتباطي دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا