پست در توزیع قبوض تلفن همراه قادر به رقابت با بخش خصوصی نیست

عباسعلی ابوالفضلی در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهارداشت: قرارداد و مذاکره همراه اول با شرکت  پست برای توزیع قبوض صفر تا صد قبوض تلفن همراه هنوزبه نتیجه نرسیده است.وی عدم همکاری  همراه اول با شرکت پست برای واگذاری صفرتا صد قبوض تلفن همراه را رد کرد و گفت: شرکت ارتباطات سیارازهمکاری باهرسازمانی که …

عباسعلی ابوالفضلی در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهارداشت: قرارداد و مذاکره همراه اول با شرکت  پست برای توزیع قبوض صفر تا صد قبوض تلفن همراه هنوزبه نتیجه نرسیده است.
وی عدم همکاری  همراه اول با شرکت پست برای واگذاری صفرتا صد قبوض تلفن همراه را رد کرد و گفت: شرکت ارتباطات سیارازهمکاری باهرسازمانی که عملیات توزیع قبوض تلفن همراه را به خوبی اجرا کند و باعت رضایت مشترکان سیمکارت دائمی همراه اول شود، استقبال می کند.
ابوالفضلی با بیان اینکه در شرایط فعلی شرکت پست برای توزیع قبوض تلفن همراه باید متحول شود ، گفت: شرکت پست در زمینه توزیع قبوض تلفن همراه نمی تواند با بخش خصوص رقابت کند.
این درحالیست که مدیرعامل شرکت پست خواستار واگذاری تمامی امور در زمینه قبوض تلفن همراه از تهیه، چاپ، توزیع و صدور قبوض المثنی به این شرکت است و می گویدبا این اقدام از چند تکه کردن عملیات مربوط به توزیع قبوض جلوگیری می شود.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا