بست بای گوشی پالم پری را باقیمت ۹۹دلار عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” بی جی آر” ، ظاهرا شرکت Best Buy این گوشی را یک صد دلار ارزانتر عرضه می کند.همچنین گفته می شود فروش این گوشی با قرارداد دوساله با شرکت اسپرینت (Sprint) عرضه خواهد شد. شرکت بست بای درحالی این گوشی را به بازار عرضه می کند  …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” بی جی آر” ، ظاهرا شرکت Best Buy این گوشی را یک صد دلار ارزانتر عرضه می کند.
همچنین گفته می شود فروش این گوشی با قرارداد دوساله با شرکت اسپرینت (Sprint) عرضه خواهد شد.
 شرکت بست بای درحالی این گوشی را به بازار عرضه می کند  که  ۴۰ درصد از گوشی های فروخته شده پالم مدل ” پری” (Palm Pre ) برگشت داده شدند.
قبل و بعد از به بازار آمدن این گوشی تبلیغات وسیعی درباره کیفیت و قابلیت های بالای این گوشی در رسانه های گوناگون منتشر شده بود.
” کوین دیدی” Kevin Dede یکی از تحلیلگران دراین باره گفت : به نظرمی رسد اشکالات فنی موجود دراین گوشی موجب برگشت داده شدن گوشی های فروخته شده باشد که این اقدام موجب وارد آمدن ضرر فراوان به شرکت تولید یا عرضه کننده می شود.
یک موسسه تحقیقاتی اعلام کرد در ماه ژوئن ( خرداد – تیر) سال جاری ،  افزون بر ۳۰۰ هزار گوشی تلفن همراه ” پالم پری” (Palm Pre) فروخته شد.
گفته می شود یک نسخه از گوشی پالم پری که دارای  پشتیبانی شبکه WCDMA است ، قابلیت فروش یک میلیون دستگاه درماه را دارد. این مدل از گوشی پالم پری توسط شرکت ” تلفونیکا” (Telefonica) از ماه سپتامبر ( شهریور – مهر) سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.
براساس نظر سنجی های انجام شده ،  تقریبا ۴۰ درصد از گوشی های پالم پری که درآغاز فروخته شدند ، بازگشت داده شده اند در حالیکه ” اسپرینت” ، “بست بای ” و Radio Shack تعداد گوشی های مرجوعی را یک سوم اعلام کردند.
شرکت های اسپرینت و پالم درباره برگشت داده شدن این گوشی ها موضعگیری رسمی نکردند.
انتظار می رود با رفع اشکالات فنی عنوان شده  وموانع موجود ، گوشی پالم پری به بازار برگردد. 
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا