تعرفه تلفن همراه و ثابت پس از خصوصی سازی مخابرات تغییر نمی کند

وفا غفاریان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا ، با تاکید براینکه عرضه بلوکی سهام مخابرات و خصوصی شدن آن تاثیری در تعرفه های مخابراتی ندارد ، اظهار داشت: تغییر در تعرفه ها، زیربنای اقتصادی و ارزیابی دارد که بطور دائم در شرکت مخابرات ایران مورد بررسی قرار می گیرد اما خصوصی شدن …

وفا غفاریان در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا ، با تاکید براینکه عرضه بلوکی سهام مخابرات و خصوصی شدن آن تاثیری در تعرفه های مخابراتی ندارد ، اظهار داشت: تغییر در تعرفه ها، زیربنای اقتصادی و ارزیابی دارد که بطور دائم در شرکت مخابرات ایران مورد بررسی قرار می گیرد اما خصوصی شدن و دولتی شدن تغییری در این تعرفه ها نمی گذارد.
وی گفت: افزایش و یا کاهش تعرفه مکالمات تلفن ثابت و همراه نیازمند سیر مراحل قانونی است و باید از طریق پیشنهاد دولت در مجلس شورای اسلامی مصوب شود اما شرکت مخابرات ایران فعلا برنامه ای برای این تغییر ندارد.
به گفته غفاریان مالیات و عوارض بابت استفاده از تلفن همراه و ثابت نیز مطابق قانون تعیین می شود و با خصوصی سازی مخابرات تغییر نمی یابد.
به گزارش موبنا قرار است عرضه ۵۰ درصد سهام شرکت مخابرات ایران روز ۱۰ مردادماه جاری قطعی شود و این شرکت بزرگ دولتی به بخش خصوصی واگذار گردد.
تاکنون ۳۰ درصد سهام مخابرات از طریق بورس ، سهام عدالت و ارائه به کارکنان این شرکت واگذار شده است.
تنها ۲۰ درصد سهام شرکت مخابرات ایران حاکمیتی باقی می ماند.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا