اروپاییان مرورگر خود را انتخاب می کنند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، بر اساس پیشنهاد جدید مایکروسافت، کاربران اروپایی می‌توانند با دانلود یک برنامه «Plung in»، از میان ۱۰ مرورگر اینترنتی، یکی را انتخاب کرده و آن را مرورگر پیش فرض رایانه‌شان کنند.  ظاهرا مایکروسافت در ضمن این پیشنهاد جدید خود متعهد شده بر علیه شرکت‌های سازنده …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، بر اساس پیشنهاد جدید مایکروسافت، کاربران اروپایی می‌توانند با دانلود یک برنامه «Plung in»، از میان ۱۰ مرورگر اینترنتی، یکی را انتخاب کرده و آن را مرورگر پیش فرض رایانه‌شان کنند. 
ظاهرا مایکروسافت در ضمن این پیشنهاد جدید خود متعهد شده بر علیه شرکت‌های سازنده تجهیزات که به عرضه محصولات مجهز به مرورگر شرکت های رقیب می‌پردازند اقدام مخالفی انجام ندهد.
کمیسیون اروپا از این پیشنهاد مایکروسافت استقبال کرده و اعلام کرد که پیشنهاد مایکروسافت به مصرف‌کنندگان حق انتخاب آزاد می دهد که کاربران به طور موثر مرورگر وب خود را خود انتخاب کنند.
به این ترتیب مایکروسافت سه تا شش ماه آینده سیستم عامل ویندوزی طراحی و روانه بازار اروپا می کند که بدون مرورگر خواهد بود.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا