مخابرات برای سرویس های ارزش افزوده آبونمان نمی گیرد

 داوود زارعیان درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: همراه اول پیش ازارائه سرویس پیامک از مشترکان خودآبونمان اخذ می کرد. به همین دلیل با کاهش و افزایش یک سرویس میزان آبونمان تغییر نمی کند.زارعیان با بیان اینکه در حال حاضر شرکت مخابرات برنامه ای  برای کاهش  میزان آبونمان ندارد، گفت: دلیل آن …

 داوود زارعیان درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: همراه اول پیش ازارائه سرویس پیامک از مشترکان خودآبونمان اخذ می کرد. به همین دلیل با کاهش و افزایش یک سرویس میزان آبونمان تغییر نمی کند.
زارعیان با بیان اینکه در حال حاضر شرکت مخابرات برنامه ای  برای کاهش  میزان آبونمان ندارد، گفت: دلیل آن هم این است که اینکه خطوط تلفن همراه مشترکان وصل است ودر شبکه نگهداری می شود.
وی گفت: بخشی از درآمدهای ازدست رفته ناشی ازقطعی سرویس پیام کوتاه از طریق سرویس مکالمه جبران شده است. ولی تمامی خسارت ها از این طریق رفع نشده است.
شرکت مخابرات ازقطع سرویس پیام کوتاه متضررشده ،ولی  این میزان  خسارت درآن حدی نیست که تاثیر زیادی بر بورس و درآمد شرکت مخابرات داشته باشد.
 مشترکان تلفن همراه تهرانی که تا دیروز قادر به ارسال و دریافت پیامک نبودند از نیمه شب گذشته دسترسی به این سرویس برای آنها امکان پذیر شد.
سرویس پیام کوتاه از آخرین ساعات روز ۲۱خرداد ماه غیرفعال شده بود که پس از ۲۱روز ، در دهم تیرماه جاری متصل شد اما پس از چند روز این سرویس و دیگر سرویس های ارزش افزوده تلفن همراه باردیگر قطع شد.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا