۲۳ میلیون کاربر اینترنت داریم

سعید مهدیون رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ایران در گفت و گو با خبر نگارسیتنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در شاخص ضریب نفوذ کاربران اینترنت ، وضعیت مورد انتظار در پایان برنامه پنج ساله چهارم توسعه ۳۰ در صد بود.وی گفت: این در حالی است که ضریب نفوذ اینترنت در …

سعید مهدیون رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ایران در گفت و گو با خبر نگارسیتنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در شاخص ضریب نفوذ کاربران اینترنت ، وضعیت مورد انتظار در پایان برنامه پنج ساله چهارم توسعه ۳۰ در صد بود.
وی گفت: این در حالی است که ضریب نفوذ اینترنت در کشور به ۹/۳۴ درصد رسیده است.
مهدیون ادامه داد: با رسیدن به این میزان ضریب نفوذ کاربران اینترنت، ۳۳/۱۱۶ در صد از اهداف بخش فناوری اطلاعات در این شاخص از برنامه چهارم توسعه محقق شده است.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ایران در ارائه گزارشی در خصوص شاخص خانه های متصل به شبکه های اطلاع رسانی اظهار داشت: در خانه های متصل به شبکه های اطلاع رسانی وضعیت مورد انتظار در پایان برنامه عدد ۴۵ درصد بود که با رسیدن به عدد ۱۰/۳۹ درصد ۸۹/۸۶ در صد این هدف محقق شده است.
یادآور می شود: سنجش عملکرد شاخص ها به صورت تلفیقی بوده و منابع عملکردی این سنجش ها سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، ارتباطات زیر ساخت ، مخابرات ایران و شرکت های تابعه و شرکت های فناوری اطلاعات ایران هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا