تقاضا برای لپ تاپ های سبک وزن سونی در بازار افزایش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، مدل های VGN-P13GH/Q/W ،VGN-P15G/Q/R/G و VGN-TT16G/B/N/R از جمله لپ تاپ های سونی هستند که به دلیل وزن کم و صفحه نمایش کوچک مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.“علی مرادی” یکی از فعالان بازار در این باره گفت: ظاهر زیبا و تنوع رنگ بندی این محصولات سونی باعث شده است تا …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، مدل های VGN-P13GH/Q/W ،VGN-P15G/Q/R/G و VGN-TT16G/B/N/R از جمله لپ تاپ های سونی هستند که به دلیل وزن کم و صفحه نمایش کوچک مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.
“علی مرادی” یکی از فعالان بازار در این باره گفت: ظاهر زیبا و تنوع رنگ بندی این محصولات سونی باعث شده است تا اکثر خریداران تمایل به خرید این مدل ها داشته باشند.
وی افزود: رنگ های صورتی و قرمز لپ تاپ های کم وزن سونی تا کنون مورد تقاضای اکثر بانوان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: مدل های VGN-P13GH/Q/W ،VGN-P15G/Q/R/G و VGN-TT16G/B/N/R با گارانتی رسمی” ایران رهجو” به ترتیب به بهای یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، یک میلیون و ۴۵۰  هزار تومان و دو میلیون و ۲۹۵۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
لپ تاپ سونی مدل VGN-P13GH/Q/W 620گرم وزن دارد که به پردازنده INTEL ATOM PROCESSOR Z520، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۶۰ گیگابایت مجهز است.
صفحه نمایش این لپ تاپ نیز هشت  اینچ از نوع UWXGA با وضوح تصویر ۷۶۸ در ۱۶۰۰  نقطه در اینچ و کارت گرافیک آن INTEL GMA500 است.
تجهیز به دو پورت USB، بلوتوث، وب کم و … از سایر ویژگی های این لپ تاپ به شمار می آید.
مدل VGN-P15G/Q/R/G نیز یک لپ تاپ سبک وزن دیگر این برند است که به صفحه نمایش ۸ اینچ و وضوح تصویر ۷۶۸ در ۱۶۰۰  در اینچ مجهز است
این لپ تاپ به پردازنده INTEL ATOM PROCESSOR Z530، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۶۴ گیگابایت مجهز است.
تجهیز به کارت گرافیک INTEL GMA 500 و دو پورت USB  از سایر ویژگی های این لپ تاپ است.
مدل VGN-TT16GN/B/N/R  سونی ۱۰۳۰ گرم وزن دارد که از امکاناتی همچون 
صفحه نمایش ۱/۱۱ اینچی، پردازنده CENTRINO 2 CORE 1.40GHZ، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۱۶۰ گیگابایت ، درایو DVD/RW DL/RAM، بلوتوث و وب کم بهره می برد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا