احتمال مهاجرت مشترکان دائمی همراه اول

برای همین شرکت های خدمات دهنده تلفن همراه همیشه در تلاش هستند تا با ارائه خدمات نوین و متنوع مشترک دائمی جذب کنند.در ایران پیش از ورود اپراتور دوم تمامی مشترکان تلفن همراه مشترکان دائمی بودند.اما پس از ورود اپراتور دوم و عرضه سیمکارت ارزان قیمت اعتباری به دلیل بودجه اندک خرید این نوع سیمکارت،تعداد …

برای همین شرکت های خدمات دهنده تلفن همراه همیشه در تلاش هستند تا با ارائه خدمات نوین و متنوع مشترک دائمی جذب کنند.
در ایران پیش از ورود اپراتور دوم تمامی مشترکان تلفن همراه مشترکان دائمی بودند.اما پس از ورود اپراتور دوم و عرضه سیمکارت ارزان قیمت اعتباری به دلیل بودجه اندک خرید این نوع سیمکارت،تعداد مشترکان تلفن همراه اعتباری به یکباره در کشور افزایش یافت.این افزایش با حضور همراه اول در بازار اعتباری ها جهش بیشتری یافت.
در ماه های اخیر بر تعداد مشترکان سیمکارت دائمی اپراتور های اول و دوم نه تنها افزوده نشده است،بلکه کاهش محسوسی نیز یافته است. یکی از دلایل آن ارزانی سیمکارت اعتباری و عدم ارئه خدمات متمایز با اعتباری ها برا ی دارندگان سیمکارت دائمی است.
در هفته های اخیر با آغاز قطعی پیامک ها و سایر مسائل تاثیر گذار،برخی از مشترکان سیمکارت دائمی همراه اول از قشر دارندگان سیمکارت دائمی مهاجرت کرده و حتی اپراتور خود را تغییر داده اند.
این موضوع می تواند برای شرکت ارتباطات سیار ایران زنگ خطر باشد. با ادامه قطعی پیامک و سایر مسائل  تعداد مهاجران مشترکان دائمی اپراتور اول افزایش یافته است .حتی ممکن است مهاجرت مشترکان یاد شده،همیشگی باشد.
در حال حاضر همراه اول بیش از ۳۱ میلیون سیمکارت فروخته است که از این تعداد حدود ۱۵ میلیون سیمکارت اعتباری و مابقی سیمکارت دائمی است.
بیشترین سیمکارت دائمی فروخته شده در کشور نیز متعلق به اپراتور اول است.
۲۰/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا