کولر مستر، نگرانی افزایش ولتاژ را برطرف کرد

 به گزارش موبنا به نقل از بخش تحقیقات و توسعه دریا کامپیوتر، محصول یاد شده علاوه برخنک کردن پردازنده باعث خنک شدن حافظه ها بوسیله بازوی قدرتمندی که به آن متصل است  می شود. با و جود ماژول TEC که بر روی آن نصب شده است به خنک کنندگی هر چه بیشتر کمک میکند. بخش …

 به گزارش موبنا به نقل از بخش تحقیقات و توسعه دریا کامپیوتر، محصول یاد شده علاوه برخنک کردن پردازنده باعث خنک شدن حافظه ها بوسیله بازوی قدرتمندی که به آن متصل است  می شود. با و جود ماژول TEC که بر روی آن نصب شده است به خنک کنندگی هر چه بیشتر کمک میکند.
بخش هوشمندTEC  در خنک سازی هر چه بیشتر سیستم  کمک می کند. TEC  در زماینکه پردازنده به دمای بالا میرسد به صورت هوشمندانه برای خنکسازی وارد عمل می شود.
این محصول که با پشتیبانی دریا کامپیوتر عرضه می شود، با طرحی ابتکاری و مهندسی، خنک سازی حافظه ها، پردازنده و مدار تغذیه PWM را انجام می دهد. این خنک ساز بر اساس پردازنده های جدید و بیش از ۲۰۰ وات طراحی و ساخته شده است و با این خنک کننده برای خنک سازی پر حرارت ترین پردازنده ها حتی با افزایش ولتاژ نیز دیگر نگرانی نخواهید داشت و اورکلاکی موفق خواهید داشت.
وجود ۳ عدد هیت سینک ( عمودی و افقی)،۱۰ عدد لوله انتقال حرارت  با قطر ۶ میلی متر که ۶ تای آنها برای بخش اصلی و ۴ عدد آن برای قسمت TEC جهت افزایش انتقال حرارات و نیز ۲عدد فن  PWMبا سرعت ۲۴۰۰ دور در دقیقه برای اطمینان ازحداکثر جریان هوای مناسب که یکی از آنها بصورت عمودی در بین دو عدد هیتسینک عمود واقع شده بر روی پردازنده  و دیگری به صورت افقی بر روی هیتسینک قرار گرفته بر روی حافظه ها میباشند از مشخصات فنی این محصول به شمار می روند.
وزن V10 با این وسعت تنها ۱۲۰۰ گرم است. 
فن های به کار رفته با کمترین تولید سطح نویز ۱۷ دی سیبل هیچ گونه صدایی حتی در بالاترین شرایط کاری تولید نمی کنند. کلیه سوکتهایIntel® Socket LGA1366 & 775و AMD® Socket AM3 / AM2+ / AM2 / 940 / 939 / 754 دراین مدل قابل پشتیبانی میباشند.
محصول یاد شده موفق به دریافت ۱۶ جایزه معتبر بین المللی شده است .
۲۰/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا