گوشي Beat M3510 سامسونگ به طور رسمي معرفي شد

به گزارش خبرنگار موبنا، “بابک جهانباني” مدير بازاريابي سامسونگ در اين نشست خبري، با رونمايي از مدل M3510 به اعلام مشخصات فني آن پرداخت.وي در مورد به مشخصات فني گوشي هاي M3510 Beat سامسونگ گفت: اين گوشي با امکاناتي پيشرفته براي افرادي طراحي شده که به موسيقي علاقه دارند.گوشي Beat M3510 سامسونگ که بر روي …

به گزارش خبرنگار موبنا، “بابک جهانباني” مدير بازاريابي سامسونگ در اين نشست خبري، با رونمايي از مدل M3510 به اعلام مشخصات فني آن پرداخت.
وي در مورد به مشخصات فني گوشي هاي M3510 Beat سامسونگ گفت: اين گوشي با امکاناتي پيشرفته براي افرادي طراحي شده که به موسيقي علاقه دارند.
گوشي Beat M3510 سامسونگ که بر روي سه باند GSM 900 / 1800 / 1900 کار مي کند داراي صفحه نمايش ۷۷/۱ اينچي با قابيلت نمايش ۱۶ ميليون رنگ ، حافظه داخلي ۶۴ مگابايتي، ارتقا حافظه اصلي توسط مموري کارت، ارسال پيام MMS و SMS ، اتصال به اينترنت نسخه دو، بازي هاي JAVA ، راديو FM  و دوربين دو مگاپيکسلي و باتري با توان ۸۰۰ ميلي آمپري است.
M3510 سامسونگ  که به عنوان اولين گوشي از سري Beat سامسونگ محسوب مي شود ، داراي فيش ۵/۳ ميلي متري است ومي تواند به طور مستقيم به آمپلي فاير و هدست هاي پيشرفته وصل شود .
اين مدل سامسونگ که با وزن کم ساخته شده است در ليست گوشي هاي ظريف و سبک قرار دارد.
مدير بازار يابي سامسونگ با اشاره به ساخت اين گوشي جهت پخش موسيقي تصريح کرد: کاربر با تکان دادن و يا دست زدن به صفحه  نمايش اين گوشي مي تواند به راحتي به تغيير آهنگ هاي داخواه خود بپردازد.
وي همچنين ادامه داد: سامسونگ با توجه به علائق، سرگرمي و شغل افراد به طراحي گوشي مي پردازد که گوشي M3510 Beat اين برند مخصوص افرادي است که علاقه موسيقي دارند.
کاربران همچنين توسط اين گوشي مي توانند به راحتي با اتصال به اينترنت و دسترسي به مرکز داده هاي  SHAZAMبه شناسايي خواننده و نام آهنگ هاي مورد دلخواه موجود در گوشي بپردازند.
گوشي M3510 همچنين مي تواند آهنگ هاي مورد دلخواه را به صورت سه بعدي پخش کند.
در ادامه اين نشست خبري “آن” مديرموبايل فون سامسونگ و “سيد عليرضا جوادي” مدير فروش موبايل در شرکت پارس مايکروتل به معرفي گوشي M3510 سامسونگ به عنوان جديدترين گوشي سري موزيک سامسونگ پرداختند.
مدير فروش شرکت پارس مايکروتل گفت: گوشي M3510 سامسونگ براي تمامي
 رده هاي سني ساخته شده است ولي تا کنون بيشتر افرادي که درگروه سنيني با ميانگين ۲۵ سال قرار دارند استقبال بي شماري از اين گوشي کرده اند.
۱۲۹/۱۳/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا