کمیته راهبردی دفاتر پیشخوان خدمات تشکیل شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این کمیته راهبردی متشکل از نمایندگانی از وزارتخانه های اقتصاد ، ارتباطات ، کشور و نمایندگان بانک مرکزی ، سازمان ثبت احوال و کانون سراسری دفاتر خدمات ارتباطی است.کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات در ۱۲ استان کشور شامل استانهای اصفهان ، قزوین ، گیلان ، سمنان ، سیستان وبلوچستان …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این کمیته راهبردی متشکل از نمایندگانی از وزارتخانه های اقتصاد ، ارتباطات ، کشور و نمایندگان بانک مرکزی ، سازمان ثبت احوال و کانون سراسری دفاتر خدمات ارتباطی است.
کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات در ۱۲ استان کشور شامل استانهای اصفهان ، قزوین ، گیلان ، سمنان ، سیستان وبلوچستان ، کرمان، ایلام ، یزد ، گلستان ، بوشهر، خراسان شمالی و جنوبی آغاز بکار کرده است و نمایندگان استانداری ها ، کانون سراسری دفاتر پیشخوان خدمات و سازمان تنظیم مقررات از هر استان، برای حضور در این کارگروهها معرفی شده اند.
طبق مصوبه جدید دولت از این پس متولی دفاتر پیشخوان خدمات در هر استان کارگروههای استانی خواهند بود و موارد و مشکلات دفاتر بخش خصوصی، در این کارگروهها حل و فصل می شود.
براساس این مصوبه تمامی دستگاههای اجرایی تا پایان امسال ، باید ۱۰ درصد خدماتشان را از طریق دفاتر پیشخوان خدمات ارائه دهند و ۲۰ درصد خدماتشان نیز به شکل الکترونیکی ارائه شود.
این آیین نامه جدید که در هیات نمایندگان ویژه رییس جمهوری تصویب شده به تمامی استانداری ها ابلاغ شده است.نمایندگان استانداری ها ، رییس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات در هر استان هستند.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا