زاين عراق با “شرکت الاحسان سيکيوريتي” همکاري مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت: زاين در آوريل ۲۰۰۸ميلادي بر سر مسايل مالي با شرکت  بيبيلون ايگل (BESC)که در زمينه مسايل امنيتي با آن همکاري مي کرد، دچار اختلاف شد که درپي  اجراي مفاد قرارداد متوقف و همکاري دو شرکت  خاتمه يافت.هفت هزار کارمند ايگل  مسوول …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت: زاين در آوريل ۲۰۰۸ميلادي بر سر مسايل مالي با شرکت  بيبيلون ايگل (BESC)که در زمينه مسايل امنيتي با آن همکاري مي کرد، دچار اختلاف شد که درپي  اجراي مفاد قرارداد متوقف و همکاري دو شرکت  خاتمه يافت.
هفت هزار کارمند ايگل  مسوول حفاظت از يکهزار و ۳۰۰ايستگاه پايه ارتباطي اين اپراتور در برابر حملات احتمالي شورشيان در اين کشور بوده اند.
اين شرکت از زمان آغاز به همکاري خود با زاين  تا کنون ۱۵۰کارمند خود را در جريان اين درگيري ها از دست داده است.
زاين شرکت ارتباط از راه دور چند مليتي است و کشورهاي خاورميانه،کويت،بحرين و عربستان سعودي در آن سهم دارند وسرويس هاي خود را در  لبنان ،عراق،بورکينا فاسو،چاد،جمهوري کنگو،گابون ،کنيا،ماداگاسکارو چند کشور آفريقايي ارايه مي دهد.
تعداد کاربران تلفن همراه در عراق تا دسامبر ۲۰۰۷ميلادي بيش از ۹ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۳۴درصد اعلام شده است.
اين کشور چهار اپراتور ارتباطي دارد که زاين با بيش از هفت ميليون کاربر رتبه اول را در بين اپراتورهاي اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا