استقبال از کیف گوشی تلفن همراه

“جواد اصغرزداه” یکی از فعالان بازار در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: طراحی  گوشی های جدید سبب شده  تا مشتریان به استفاده از کیف های خاص تلفن همراه بیش از گذشته روی بیاورند.وی افزود: در گذشته ساخت طراحی گوشی ها همانند امروز با امکانات بالا نظیر صفحه نمایش لمسی ، وزن کم …

“جواد اصغرزداه” یکی از فعالان بازار در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: طراحی  گوشی های جدید سبب شده  تا مشتریان به استفاده از کیف های خاص تلفن همراه بیش از گذشته روی بیاورند.
وی افزود: در گذشته ساخت طراحی گوشی ها همانند امروز با امکانات بالا نظیر صفحه نمایش لمسی ، وزن کم ، دوربین بالا و غیره نبوده است و مشترکان نیازی به استفاده از کیف های گوشی نداشتند.
این فعال بازار ادامه داد: کیف های تلفن همراه که به لحاظ جلوگیری از خراشیدگی، تاثیر گرد و غبار، نو نگه داشتن گوشی و مراقبت در برابر ضربه یا سقوط از بلندی از لوزام جانبی مهم گوشی تلفن همراه محسوب می شود به تازگی مورد استقبال مشترکان تلفن همراه قرار گرفته است.
اصغرزاده تصریح کرد: تاکنون کیف های زیادی برای تلفن همراه ارایه شده است که کاربران می توانند این کیف ها را با لباس و کیف و گوش تلفن همراه خود هماهنگ کنند.
کیف های تلفن همراه بطور متوسط به بهای ۲ تا ۱۰ هزار تومان در بازار فروخته می شوند.
۱۲۹/ ۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا