دانلود آپدیت بازی آرکید ترسناک جیغ‌یخی اندروید (+مود)

Ice Scream 1: Horror Neighborhood – جیغ یخی: همسایه ترسناک یک بازی ماجرایی و آرکید با المان های بازی های ترسناک و داستانی است که از سوی استودیوی اسپانیایی Keplerians Horror Games سازنده بازی های ترسناک دیگر مثل Evil Nun : Scary Horror Game Adventure می باشد.

موبنا – این استودیو همان گونه که از نامش پیداست، تمرکز خود را روی ساخت بازی های ترسناک فانتزی گذاشته است و پروژه های عرضه شده توسط آن نیز این گفته را تأیید می کنند. بازی Ice Scream 1: Horror Neighborhood ایده ای جالب دارد و یک فانتزی سرگرم کننده برای علاقه مندان به بازی های ماجرایی و ترسناک است اما به خاطر سطح خشونت پائین و فانتزی بودن بازی، این بازی آن قدرها هم ترسناک نیست و شاید بتوان آن را صرفاً یک بازی اکشن یا یک بازی در ژانر Thriller بدانیم. با اینکه ماهیت کلی و داستان این بازی به نوعی برای مخاطبین کم سن و سال تر است و همچنین خبری از صحنه های خشن و خونی در بازی نیست، اما با این حال نمی توان از داستان روان پریشانه بازی صرف نظر گرفت.

دانلود آپدیت بازی آرکید ترسناک جیغ‌یخی اندروید (+مود)

داستانی که عجیب، مرموز و به نوبه خود مخوف است. داستان بازی به یک بستنی فروشی سیار مربوط است که به تازگی به محله شما آمده است. فروشنده این بستنی ها مردی است که یک کلاه بزرگ شبیه به یک بستنی ترسناک روی سرش دارد و سوار بر ون خود به نقاط مختلف سفر می کند. یک روز شما از پنجره اتاقتان در حال تماشای این بستنی فروش هستید که متوجه می شوید بهترین دوست شما برای خرید بستنی پیش او می رود اما این بستنی فروش که مردی عجیب و خبیث است با قدرتی خاص دوست شما را یخ می زند و او را می رباید!

 

دانلود آپدیت بازی آرکید ترسناک جیغ‌یخی اندروید (+مود)

در Ice Scream 1: Horror Neighborhood این شما هستید که باید به سراغ نجات دوست خود از دست این آدم روان پریش و ترسناک که Rod نام دارد بروید! او دوست شما را به محض ربودن به مکانی نامشخص می برد و مجدداً به همان مکان باز می گردد. برای اینکه سر از کارهای او درآورده و مکان نگهداری دوست خود را بفهمید باید به طور مخفیانه سوار ون Rod شده و به مکان هایی که او می رود بروید تا این مکان ها را بررسی کنید و دوست خود را پیدا کنید. اینطور که پیداست این بستنی فروش یک سایکوپث می باشد و ممکن است پیش از این هم چندین شخص دیگر را دزدیده باشد! شما باید هر زمانی که این شخص سوار ون خود شده و به نقاط دیگر رفت در پشت ون او پنهان شوید و به دیگر مکان ها بروید و بعد از اینکه او از ماشین پیاده شد شما هم با سکوت از ماشین پیاده شده و او را آرام و بدون سر و صدا تعقیب کنید تا اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

دانلود آپدیت بازی آرکید ترسناک جیغ‌یخی اندروید (+مود)

در طول بازی Ice Scream 1: Horror Neighborhood شما به بخش های مختلفی می روید و معماهای گوناگونی را حل کنید تا بالاخره بتوانید محل ربوده شدن دوست خود را پیدا کنید. در بخش های متفاوت بازی شما باید با آیتم های گوناگون تعامل برقرار کنید و از ابزارهای مختلفی استفاده کنید. معماها و پازل های متعددی در طول بازی وجود دارد. اما چالش اصلی شما شخصیت منفی بازی است. هرکاری که می کنید باید به دور از دید این شخصیت باشد چون در صورتی که او را متوجه حضور خود کنید او به سرعت به سمت شما دویده و شما را خواهد کشت! او می تواند صدای پای شما را بشنود؛ بنابراین باید در حالت نیمه ایستاده و با سرعت کم حرکت کنید تا صدا ایجاد نکنید. بازی از نمای اول شخص می باشد و گرافیک خیلی خوبی به نسبت حجم دارد. تمام مدل های بازی سه بعدی هستند و جزئیات مناسبی برای آن ها در نظر گرفته شده است تا شما بتوانید تجربه یک بازی اول شخص جذاب را داشته باشید. بازی دارای سه سطح مختلف دشواری است که مناسب برای هر بازیکنی می باشد. این بازی تنها در یک هفته بیشتر از ۱۰۰ هزار بار دانلود شد و امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ را نیز به دست آورد.

 

دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم – ۱۸۲ مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم – ۱۴۷ مگابایت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا