قاچاقچیان برنده نهایی بازار تلفن همراه هستند

“نصرت الله شریفی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تا زمانی که تعرفه گوشی ۲۵ درصدی تلفن همراه به صورت منطقی کاهش پیدا نکند ، بازار به سود عرضه کنندگان غیرقانونی خواهد بود. وی افزود: عرضه جدیدترین و گران ترین گوشی ها به روال چند سال گذشته دربازار تلفن همراه  برای …

“نصرت الله شریفی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تا زمانی که تعرفه گوشی ۲۵ درصدی تلفن همراه به صورت منطقی کاهش پیدا نکند ، بازار به سود عرضه کنندگان غیرقانونی خواهد بود.
وی افزود: عرضه جدیدترین و گران ترین گوشی ها به روال چند سال گذشته دربازار تلفن همراه  برای اولین بار توسط قاچاقچیان صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: تعرفه فعلی گوشی تلفن همراه ( ۲۵ درصدی) تاکنون چندان تاثیر چشمگیری در کاهش فعالیت قاچاقچیان نداشته است.
مدیرعامل شرکت فیتکو  ادامه داد: اختلاف قیمت گوشی های گارانتی دار و بدون گارانتی در سطح بازار تلفن همراه باعث شده تا اکثر مشتریان ترجیح به خرید این نوع گوشی ها داشته باشند و به همین دلیل است که نبض بازار در اختیار قاچاقچیان قرار گرفته است .
شریفی خاطرنشان کرد: تنها در صورتی  این سود به نفع فعالان قانونی می شود که همراه با کاهش میزان منطقی تعرفه برخورد قاطعی نیز با قاچاقچیان این کالای ارتباطی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه تنها با کاهش منطقی تعرفه می توان انگیزه قاچاقچیان و واردات غیرقانونی گوشی ها را کاهش دهد گفت: این امر افزایش عرضه گوشی های استاندارد و قانونی در کشور را به دنبال خواهد داشت.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا