درآمد جهانی سرویس های موبایلی افزایش می یابد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل  از ” اینتو موبایل” ،  موسسه تحقیقاتی ” آ بی آی  ریسرچ” که این تحقیق را انجام داده ، اعلام کرد ان میزان رشد حتی درصورت وجود بدترین حالت ممکن در وضعیت بازار، ا دامه خواهد داشت.” دان شلی” مدیر این موسسه تحقیقاتی گفت :  زمان  طولانی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل  از ” اینتو موبایل” ،  موسسه تحقیقاتی ” آ بی آی  ریسرچ” که این تحقیق را انجام داده ، اعلام کرد ان میزان رشد حتی درصورت وجود بدترین حالت ممکن در وضعیت بازار، ا دامه خواهد داشت.
” دان شلی” مدیر این موسسه تحقیقاتی گفت :  زمان  طولانی در وضعیت بهبود اقتصاد ، شرکت های اپراتوری تلفن همراه را وادار می کند تا سرویس هایشان را با قیمت های رقابتی ارایه کنند  و سرویس های دیتا موبایلی به این شرکت ها کمک می کند تا از فشارهای اقتصادی آنها کاسته شود.
 وی افزود: به هرحال هرمنطقه از جهان موقعیت خاص خودش را دارد و هرشرکت اپراتوری تلفن همراه با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و با درنظر گرفتن میزان و سلیقه کاربرانش ، راهبرد ارایه سرویس دهی خود را باید تعیین کند.
بعنوان مثال ، آمریکای شمالی بدترین فشار اقتصادی را تحمل می کند ولی سرویس های دیتا دراین منطقه دربدترین شرایط ممکن ، تا سال ۲۰۱۴ میلادی ، ۸ درصد رشد خواهد کرد.
شرکت های اپراتوری فعال در منطقه آسیا – اقیانوس آرام  ،در مدت مشابه شاهد  بیشترین سهم از درآمد سرویس های موبایلی دیتا و همچنین دانلودها خواهندبود.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا