‌۷۰ هزار تماس در روز با مرکز ۱۱۸ شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان فارس، محمد صادقی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۷۹ اپراتور در مرکز ۱۱۸ مشغول به ارایه خدمات به‌مردم می‌باشند افزود: این اپراتورها در ۴ شیفت کاری مشغول به پاسخگویی به‌مردم هستند.رئیس مرکز اطلاعات ۱۱۸ شیراز گفت: بیش‌از ۴۶۰ هزار شماره تلفن ثابت در …

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان فارس، محمد صادقی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۷۹ اپراتور در مرکز ۱۱۸ مشغول به ارایه خدمات به‌مردم می‌باشند افزود: این اپراتورها در ۴ شیفت کاری مشغول به پاسخگویی به‌مردم هستند.
رئیس مرکز اطلاعات ۱۱۸ شیراز گفت: بیش‌از ۴۶۰ هزار شماره تلفن ثابت در سیستم اطلاعات مرکز ۱۱۸ ثبت شده است که این شماره‌ها به‌صورت روزانه از مراکز امور مشترکان شرکت مخابرات فارس به‌روز می‌شود و چنانچه شماره مشترکی به‌دلیل برگردان کابل تغییر یابد شماره تلفن جدید مشترک به مدت ۶ ماه در این مرکز نگهداری می‌شود که با اعلام شماره قبلی به مرکز ۱۱۸، شماره جدید به درخواست‌کننده اعلام می‌شود.
صادقی اظهار داشت: ساعت اداری شلوغ‌ترین ساعات کار مرکز اطلاعات ۱۱۸ است که به‌طور میانگین هر اپراتور در طول یک ساعت ۸۰ تماس را پاسخگویی می‌کند.
رئیس مرکز اطلاعات ۱۱۸ شیراز در پاسخ به این سئوال که چه شماره تلفن‌هایی در این مرکز ثبت می‌شود گفت: شماره تلفن مراکز اداری، تجاری، خدماتی، درمانی و مشترکان حقیقی که به مخابرات درخواست ثبت شماره تلفن خود را در مرکز ۱۱۸ داده‌اند در بانک اطلاعاتی این مرکز موجود است و چنانچه مشترکی درخواست ثبت یا حذف شماره تلفن خود در این مرکز را دارد، می‌تواند درخواست خود را از طریق سایت اینترنتی شرکت مخابرات استان فارس به دفاتر خدمات ارتباطی اعلام کند.
صادقی به مدت زمان مکالمه و پاسخگویی هر اپراتور در هر تماس اشاره کرد و گفت: مدت زمان مکالمه اکثر تماس‌ها کمتر از ۳۰ ثانیه می‌باشد ولی حداکثر زمانی که برای مکالمه هر تماس منظور شده است ۱۰۰ ثانیه است که این زمان به ‌منظور کاهش مدت زمان انتظار و ترافیک پاسخگویی برای سیستم تعریف شده است.
وی خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات ۱۱۸ تنها پاسخگوی اطلاعات تلفنی ثابت می‌باشد و شماره مشترکان تلفن همراه در این مرکز ثبت نشده است و از مشترکان تقاضا می‌شود هنگام برقراری تماس با ۱۱۸، کد اپراتور را که در ابتدای تماس اعلام می‌شود برای پیگیری‌های احتمالی به‌خاطر بسپارند.
وی یاد آور شد: بهتر است دفترچه‌ای را برای ثبت شماره‌های ضروری و مورد نیاز خود در نظر بگیریم تا مجبور به تماس مجدد با ۱۱۸ و افزایش ترافیک پاسخگویی در این مرکز نشویم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا