تبلیغات از طریق ۱۱۸ ممکن شد

عباس ابوالقاسمی آزاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا،اظهار داشت: از این طریق، اطلاعات مربوط به  شرکت ها  بعد از اعلام شماره تلفن شرکت مذکور به وسیله اپراتورهای ۱۱۸ اعلام می شود.وی با بیان اینکه متن تبلیغات توسط شرکت مخابرات استان تهران به یک فایل صوتی تبدیل و به شماره تلفن واحد تجاری موردنظر در …

عباس ابوالقاسمی آزاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا،اظهار داشت: از این طریق، اطلاعات مربوط به  شرکت ها  بعد از اعلام شماره تلفن شرکت مذکور به وسیله اپراتورهای ۱۱۸ اعلام می شود.
وی با بیان اینکه متن تبلیغات توسط شرکت مخابرات استان تهران به یک فایل صوتی تبدیل و به شماره تلفن واحد تجاری موردنظر در ۱۱۸ اضافه خواهد شد، افزود: مطالب موجود در این فایل صوتی شامل خدمات ،سرویس های شرکت، ساعات کاری ، نوع محصولات ،شماره تماس در روزهای تعطیل، آدرس شعب شرکت در مناطق مختلف و یا هر اطلاعات مرتبط دیگری خواهد بود.
آزاد گفت: در صورتی که شرکتی متمایل به تبلیغات پس از اعلام شماره تلفن خود از ۱۱۸ باشد باید برای ارائه این درخواست به بخش روابط عمومی راهبردی شرکت مخابرات استان تهران مراجعه کند.
وی تبلیغات تجاری از طریق سامانه ۱۱۸را شیوه جدیدی از تبلیغات دانست و پیش بینی کرد که این نوع تبیلغات با استقبال مناسبی روبه رو شود.
آزاد پیش از این گفته بود قیمت هر ثانیه پیام تبلیغاتی در سرویس ۱۱۸ هزار تومان در ماه در نظر گرفته شده که حداقل زمان این پیام ۱۰۰ ثانیه و حداکثر آن ۴۵ثانیه است و شرکت‌های متقاضی می توانند قراردادهایی با حداقل زمان یک ماه و حداکثر زمان شش ماه با شرکت مخابرات استان تهران منعقد کنند.
۱۱۷/۲۰

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا