سامسونگ بازهم مقام اول را در فرانسه کسب کرد

ه گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” یونهاپ” ،  سامسونگ برای پنجمین سال متوالی این مقام را در بازار فرانسه از آن خود کرده است.به این ترتیب شرکت سامسونگ فاصله اش را در بازار فرانسه با شرکت فنلاندی ” نوکیا ” ( Nilia ) که رقیبش به شمار می آید ، بیشتر …

ه گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” یونهاپ” ،  سامسونگ برای پنجمین سال متوالی این مقام را در بازار فرانسه از آن خود کرده است.
به این ترتیب شرکت سامسونگ فاصله اش را در بازار فرانسه با شرکت فنلاندی ” نوکیا ” ( Nilia ) که رقیبش به شمار می آید ، بیشتر کرد.
شرکت سامسونگ در ماه می ( اردیبهشت – خرداد ) سال جاری میلادی  موفق به کسب ۶/۳۱ درصد از سهم بازار تلفن همراه فرانسه شد و نوکیا با ۱/۲۲ درصد سهم بازار یاد شده ، درمکان دوم قرارگرفت.
فاصله بین این دوشرکت در ماه می ( اردیبهشت – خرداد)  از نظر میزان درصد سهم بازار در سال جاری میلادی با اختلاف رقم ۵/۹ درصدی ،  افزایش یافت.
این رقم در ماه ژانویه ( دی وبهمن) ۷ درصد ،  در ماه فوریه ( بهمن – اسفند) ۴/۷ درصد ، درماه مارس ( اسفند – فروردین) ۸/۶ درصد و در ماه آوریل ( فروردین – اردیبهشت) ۶/۷ درصد اعلام شد.
 ۴ مدل از گوشی های تلفن همراه سامسونگ از جمله مدل های ” استار ”  و ” تاچ ویز” از بیشترین میزان فروش در فرانسه برخوردار شدند  و گوشی آیفون شرکت آمریکایی اپل پس از ۴ گوشی سامسونگ در مکان پنجم قرارگرفت.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا