نوکیا ” ان ۹۷ ” وارد ایران شد

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا در ایران، این اولین گوشی تلفن همراه از سری N است که با داشتن یک صفحه نمایش لمسی ۳.۵ اینچی و صفحه کلید کامل و حافظه ۳۲ گیگا بایتی، مطابق با نیازهای کاربران اینترنت بوده به طوری که برای آنها اتصال به سایت و گشت های …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا در ایران، این اولین گوشی تلفن همراه از سری N است که با داشتن یک صفحه نمایش لمسی ۳.۵ اینچی و صفحه کلید کامل و حافظه ۳۲ گیگا بایتی، مطابق با نیازهای کاربران اینترنت بوده به طوری که برای آنها اتصال به سایت و گشت های دلخواهشان در اینترنت را فراهم ساخته و به آنها کمک می کند تا با افراد و چیزهایی که برایشان اهمیت دارد همواره در ارتباط باشند.
علیرضا شفیع پور مدیر کل نوکیا در ایران، گفت: ” مفتخریم که فروش۹۷N، کامل ترین و مجهزترین موبایل با ویژگی های یک رایانه، در ایران به همراه سایر کشورها آغاز می شود.نوکیا ۹۷N موبایل کامپیوتری است مطابق با نیازهای دنیای امروز که به کمک آن سری N، اینترنت را تبدیل به اینترنتی برای شما می کند. “
وحید کاظمی نجف آبادی، مدیر بازاریابی نوکیا در ایران، نیز گفت: ” برنامه پیش فروش گوشی های۹۷N از تاریخ ۱۶ خرداد در ایران آغاز و تقاضا برای پیش فروش بیش از ۴۰۰ گوشی در نظر گرفته شده بود.”
نوکیا۹۷N، ۳۲ گیگا بایت حافظه دارد که مخصوص موسیقی، رسانه و سایر چیزهای مشابه است. قابلیت های موسیقیایی بالای این گوشی به همراه توانایی بازپخش موسیقی با بیش از یک روز حافظه ۳۲ گیگا بایتی آن را کامل کرده است. به علاوه، نوکیا۹۷N مجهز به دوربینی ۵ مگاپیکسلی با لنز ۱۶:۹ کارل زیس به همراه دوربین فیلمبرداری با کیفیت DVD بوده ضمن آنکه دسترسی به اینترنت با قابلیت های ارتباطی HSDPA و WLAN در این گوشی امکان پذیر است.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا