سيم کارت ها دربازار بدون نوسان قيمت عرضه شدند

 به گزارش خبرنگار موبنا، خريد و فروش سيم کارت هاي دائمي و اعتباري موجود در کشور نسبت به روز گذشته با تغييرات چنداني همراه نبوده و فروشندگان اين کالاي ارتباطي پيش بيني مي کنند که قيمت سيم کارت همچنان بدون تغيير باقي بماند.اين در حالي است که اپراتور اول تلفن همراه از امروز واگذاري “به …

 به گزارش خبرنگار موبنا، خريد و فروش سيم کارت هاي دائمي و اعتباري موجود در کشور نسبت به روز گذشته با تغييرات چنداني همراه نبوده و فروشندگان اين کالاي ارتباطي پيش بيني مي کنند که قيمت سيم کارت همچنان بدون تغيير باقي بماند.
اين در حالي است که اپراتور اول تلفن همراه از امروز واگذاري “به لحظه” سيم کارت هاي ۲۸۸ هزار توماني خود را آغاز کرده است و سيم کارت هاي ۱۵۰ هزار توماني اين اپراتور با کد۰۹۱۰ نيز به صورت حضوري ثبت نام مي شود.
هم اکنون سيم کارت صفر کدهاي “۲” و “۳” به بهاي پنج ميليون و ۸۰۰ هزار ريال و پنج ميليون و ۲۰۰ هزار ريال در بازار تهران به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت کارکرده کدهاي فوق به ترتيب به بهاي
چهار ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و سه ميليون و ۵۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت کارکرده کد”۱″ نيز تا سقف پنج ميليون و ۹۰۰ هزار ريال است.
براين اساس سيم کارت هاي صفر کدهاي “۴”، “۵”،”۶″، “۷”و “۸” به ترتيب به بهاي سه ميليون و ۶۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۶۰۰ هزار ريال،سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۳۵۰ هزار ريال و سه ميليون و ۵۰ هزار ريال در بازار پنج منطقه تهران فروخته مي شود.
همچنين سيم کارت هاي کارکرده اين کدها نيز با قيمت دو ميليون و ۸۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۹۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۶۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۵۵۰ هزار ريال و دو ميليون و ۴۵۰هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
در بازار امروز تهران سيم کارت هاي ايرانسل و تاليا و ۰۹۱۹ نيز با همان قيمت هاي پيشين معامله مي شود.
۱۲۹/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا