معرفی گوشی S7220 Ultra b سامسونگ

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی S7220 Ultra b سامسونگکه دارای ۹۰ گرم وزن است  در ابعاد ۸/۱۱ در ۳/۴۶ در ۱۱۴ میلیمتر ساخته شده است. قسمت بالا و پایین کلید حرکتی کمی بالاتر از سطح اطراف است که به این دلیل جهت های بالا و پایین آن بخوبی واکنش می دهند. باتری گوشی دارای …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، گوشی S7220 Ultra b سامسونگکه دارای ۹۰ گرم وزن است  در ابعاد ۸/۱۱ در ۳/۴۶ در ۱۱۴ میلیمتر ساخته شده است.

قسمت بالا و پایین کلید حرکتی کمی بالاتر از سطح اطراف است که به این دلیل جهت های بالا و پایین آن بخوبی واکنش می دهند. باتری گوشی دارای توان ۹۶۰ میلی امپری است که در حالت مکالمه مداوم حدود شش ساعت و در حالت استندبای تا ۴۰۰ ساعت کار می کند.

حافظه داخلی این گوشی۱۱۰ مگابایت است که توسط مموری کارت microSD TransFlash ارتقا می یابد.گوشی S7220 Ultra b سامسونگ به یک صفحه نمایش ۲/۲ اینچ AMOLED با وضوح QVGA مجهز است که نیمی از قاب جلو را در بر می گیرد .

صفحه نمایش AMOLED زیر نور مستقیم خورشید از خوانایی ضعیفی برخوردار است که به موجب آن کارکردن با گوشی در روزهای آفتابی در هوای آزاد مشکل است.

گوشی S7220 Ultra b سامسونگ با منوی غیر لمسی کلاسیک مدل های سامسونگ همراه است با این تفاوت که این بار بر اساس Flash است.

گوشی S7220 Ultra b سامسونگ به یک دوربین پنج مگاپیکسل با ماکسیمم وضوح ۲۵۶۰ در ۱۹۲۰ پیکسل مجهز است.گوشی S7220 Ultra b سامسونگ در وضوح QVGA در۱۵  fps فیلمبرداری می کند که کیفیت مطلوبی ندارد و ویدئو های آن برای MMS مناسب می باشند که اندازه فایل در آن بسیار کوچک است .

این گوشی برای مرور در اینترنت از نسل سوم با HSDPA و GPRS پشتیبانی می کند.

گوشی S7220 Ultra b سامسونگ علاوه بر گزینه های ارتباط شبکه از USB و بلوتوث دو با A2DP نیز پشتیبانی می کند.گوشی S7220 Ultra b سامسونگ هم اکنون با گارانتی رسمی به بهای ۲۷۸ هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران به فروش می رسد.

۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا