تعداد کاربران پیامکی بانک اقتصاد نوین ۸۵۹ درصد رشد کرد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، رشد چشمگیر شاخص های بانکداری در بانک اقتصاد نوین به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده مقبولیت خدمات نوین این بانک در میان مشتریان است.در همین راستا تعداد کاربران اینترنت بانک، تلفن بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، رشد چشمگیر شاخص های بانکداری در بانک اقتصاد نوین به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده مقبولیت خدمات نوین این بانک در میان مشتریان است.
در همین راستا تعداد کاربران اینترنت بانک، تلفن بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین روزانه رو به افزایش است.
تعداد کاربران اینترنت بانک اقتصاد نوین با رشد ۹۸ درصدی نسبت به زمان مشابه سال قبل در پایان فرودین ماه ۱۳۸۸ از مرز ۶۸ هزار و ۵۰۰ نفر گذشت. تعداد کاربران اینترنت بانک اقتصاد نوین در پایان فرودین ماه سال گذشته ۳۴ هزار ۶۱۷ نفر بود.
تعداد کاربران ” تلفن بانک” اقتصاد نوین نیز از ۱۰۲ هزار و ۳۵۳ کاربر در پایان فروردین ماه سال گذشته به ۲۰۶ هزار و ۷۳۳ نفر درپایان فروردین امسال رسید که ۱۰۲ درصد رشد نشان می دهد.
تعداد کاربران ” پیام کوتاه بانکی ” بانک اقتصاد نوین نیز با رشد ۸۵۹ درصدی از ۱۸ هزار و ۷۹۳ کاربر در پایان فروردین ماه ۱۳۸۷ به ۱۸۰ هزار و ۲۴۳ کاربر در پایان فروردین ماه امسال رسید.
تعداد کاربران موبایل بانک اقتصاد نوین نیز در پایان فروردین ماه از مرز ۲۰ هزار و ۳۸۸ نفر گذشت.موبایل بانک اقتصادنوین خدمتی جدید در بانک اقتصاد نوین است که از پاییز سال گذشته در اختیار مشتریان این بانک قرار می گیرد.
دریافت مانده حساب، پرداخت فبوضی مصرفی ( آب، برق، گاز، تلفن همراه، تلفن ثابت و خدمات شهری)، دریافت شش تراکنش آخر حساب و انتقال وجه از جمله خدماتی است که از طریق اینترنت بانک، تلفن بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصاد نوین در اختیار کاربران این خدمات قرار می گیرد.
کاهش تردد شهری و صرفه جویی در وقت مشتریان و سرمایه های ملی مانند بنزین از جمله دستاوردهای استفاده از این خدمات بانک اقتصاد نوین است ضمن اینکه استفاده از اینترنت بانک، تلفن بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصاد نوین در پرداخت قبوض مصرفی، اسکناس را از مبادلات حذف می کند که این موضوع نیز موجب صرفه جویی ملی خواهد بود.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا