اختلاف بر سر تقسیم درآمد از محل پیامک تلفن ثابت با همراه اول

محمد روح اللهی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا علت اجرایی نشدن ارسال پیام کوتاه از تلفن همراه به تلفن ثابت را مباحث مالی عنوان کرد و افزود: با به نتیجه رسیدن مباحث مالی ، تفاهم نامه میان مخابرات استان تهران و اپراتور اول برای اجرای پیامک همراه به ثابت و بالعکس اجرایی …

محمد روح اللهی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا علت اجرایی نشدن ارسال پیام کوتاه از تلفن همراه به تلفن ثابت را مباحث مالی عنوان کرد و افزود: با به نتیجه رسیدن مباحث مالی ، تفاهم نامه میان مخابرات استان تهران و اپراتور اول برای اجرای پیامک همراه به ثابت و بالعکس اجرایی می شود.
وی با بیان اینکه تقسیم درآمد از محل ارسال پیامک مابین مخابرات تهران و اپراتور اول مهم ترین بخش این طرح است ، افزود:  با اپراتور دوم ( ایرانسل) نیز برای اجرای این طرح وارد مذاکرات اولیه شده ایم که با مشخص شدن تقسیم درآمد، مشترکان این اپراتور نیز می توانند از سیمکارت های خود به تلفن های ثابت پیامک بفرستند.
به گزارش موبنا هم اکنون سرویس پیامک تلفن ثابت در استانهای تهران و آذربایجان شرقی راه اندازی شده و طبق آخرین آمار حدود ۳۵۰۰ مشترک تلفن ثابت در تهران از این سرویس استفاده می کنند.
این سرویس در زمان حاضر فقط در بخش تلفن ثابت به ثابت ارائه می شود و براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، تعرفه ارسال پیامک از تلفن ثابت به تلفن ثابت شهری یک پالس معادل ۷/۴۴ ریال و بین شهری دو پالس است.روزانه به طور متوسط ۶۰۰ پیامک تلفن ثابت از سوی مشترکان تهرانی ارسال می‌شود.
مشترکان برای استفاده از این سرویس می توانند از طریق گوشی تلفن ثابت، پیامک خود را به کمک شماره ۹۷۱۷۰۰ ارسال کنند.متقاضیان این سرویس می توانند بدون نیاز به تعویض گوشی تلفن خود، از قابلیت اتصال به رایانه برای ارسال و دریافت پیامک استفاده کنند.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا