گزارش عملکرد شرکت مخابرات در کمیسیون صنایع مسکوت مانده است

نادر قاضی پور در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا  با بیان اینکه بررسی ازعملکرد شرکت مخابرات چندی پیش  به پایان رسیده ، اعلام کرد: گزارش  تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات  توسط رییس کمیسیون صنایع و معادن مسکوت مانده است.وی زمان قرائت این گزارش را در صحن علنی مجلس نامعلوم دانست و با …

نادر قاضی پور در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا  با بیان اینکه بررسی ازعملکرد شرکت مخابرات چندی پیش  به پایان رسیده ، اعلام کرد: گزارش  تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات  توسط رییس کمیسیون صنایع و معادن مسکوت مانده است.
وی زمان قرائت این گزارش را در صحن علنی مجلس نامعلوم دانست و با اعتراض به عملکرد رییس کمیسیون صنایع و معادن گفت: زمان ارائه این گزارش به صحن علنی مجلس به تصمیمات  رییس کمیسیون بر می گردد.
وی گفت: دلیل اینکه آقای  هاشمی گزارش نهایی از عملکرد شرکت مخابرات را به صحن علنی ارائه نمی کند، معلوم نیست .
وی با بیان اینکه تخلفات بسیاری از شرکت مخابرات در این گزارش آماده است، اعلام کرد: یک نسخه از این گزارش به  دیوان عالی محاسبات ، نسخه دیگر به سازمان بازرسی کل کشور و سایر سازمان ها و نهاد های مرتبط برای شناسایی متخلفان ارسال می شود. 
چندی پیش قاضی پور اعلام کرد که بررسی نهایی تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران اواخر اردیبهشت ماه به اتمام  رسیده و کمیته نتایج نهایی بررسی های خود را از این شرکت خرداد ماه به کمیسیون صنایع ارائه  کرده است.
هزینه وجوه خارج از شمول در اختیار مدیران، نحوه عملکرد مرکز تحقیقات مخابرات ایران، بررسی نحوه قیمت تمام شده خدمات تلفن ثابت و همراه، نحوه اجرای مناقصات و مزایده‌های چهار سال گذشته این شرکت و نحوه پرداخت حقوق پیمانکاران پروژه‌‌ها، از جمله موارد مطرح شده در کمیته تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ایران است.
ابهامات درباره افزایش قیمت پیامک تلفن همراه بدون مصوبه و سایر طرح‌های مخابراتی طبق قانون برنامه چهارم، تاخیردراجرای پروژه ظرفیت‌سازی شش میلیون خط تلفن همراه، شفاف‌سازی صورت‌های مالی و تعیین دقیق بازدهی سهام و چگونگی انتقال دارایی‌های شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات ، از دیگر مواردی بوده که در این طرح به آن اشاره شده است.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا