موتور جستجوی بینگ سایت‌های مستهجن را فیلتر می‌کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانس‌پرس، مایک نیکولاس (Mike Nichols) مدیر کل بینگ می‌گوید: موتور جستجوی بینگ برای مسدود و بلوکه کردن سایت‌هایی که تصاویر و ویدیوهای غیر اخلاقی بزرگسالان را به نمایش می‌گذارد از طریق نام دامنه .bing.net وارد عمل می شود و این محتواها را به سادگی مسدود …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانس‌پرس، مایک نیکولاس (Mike Nichols) مدیر کل بینگ می‌گوید: موتور جستجوی بینگ برای مسدود و بلوکه کردن سایت‌هایی که تصاویر و ویدیوهای غیر اخلاقی بزرگسالان را به نمایش می‌گذارد از طریق نام دامنه .bing.net وارد عمل می شود و این محتواها را به سادگی مسدود می‌کند.
 کاربرد فیلتر سایت های غیر اخلاقی موتور جستجوی بینگ برای کاربر نهایی نامرعی است اما به وسیله این نام دامنه به سادگی همه سایت های غیر اخلاقی را به سرعت و سهولت فیلتر می کند.
شرکت آمریکایی مایکروسافت برای موتور جستجوی بینگ عنوان “موتور تصمیم گیرنده” را در نظر گرفته که به افراد کمک می کند هنگام خرید تصمیم بگیرند، مسافرتشان را برنامه ریزی کنند و موارد بهداشتی را یا تجارت‌های محلی را جستجو کنند.
موتور جستجوی بینگ به تقلید از یاهو و گوگل اعلام کرده که هنگام جستجو به پالودگی می پردازد و گفته می شود جایگزین ” MSN Live Search” است که قبلا جایگاه سوم را پس از گوگل و یاهو داشت.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا