برخی حسابرس‌ها گزارش عملکرد استان‌ها را تحویل ندادند *ابهام در تهیه صورت‌های مالی سال ۸۷ مخابرات*

صابر فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره روند خصوصی‌سازی مخابرات اظهار کرد: البته پیش از این صورت‌های مالی ارائه شده بود که به دلیل وجود یکسری ابهام‌ها آن را از وزارت ICT پیگیری و سوال کردیم و آن‌ها پاسخ دادند که نتیجه را به سازمان حسابرسی ارائه دادند.وی گفت: اگر …

صابر فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره روند خصوصی‌سازی مخابرات اظهار کرد: البته پیش از این صورت‌های مالی ارائه شده بود که به دلیل وجود یکسری ابهام‌ها آن را از وزارت ICT پیگیری و سوال کردیم و آن‌ها پاسخ دادند که نتیجه را به سازمان حسابرسی ارائه دادند.
وی گفت: اگر با اتفاق خاصی در این زمینه روبه‌رو نشویم در تلاشیم تا بتوانیم صورت‌های مالی سال ۸۷ را تا در سال جاری به اتمام برسانیم. سال مالی سال ۸۷ تا تیرماه سال جاری است و امیدواریم مجمع شرکت مخابرات را بتوانیم تا آخر تیرماه تشکیل دهیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰ درصد شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی واگذار شده و مابقی ۷۰ درصد آن در اختیار دولت و مسوولیت فروش آن طبق قانون اصل ۴۴ در اختیار وزارت امور اقتصاد و دارایی است، همچنین واگذاری ۵۰ درصدی به اضافه یک سهم از بلوک شرکت مخابرات ایران برعهده سازمان خصوصی سازی بوده و شرکت مخابرات نقشی در آن ندارد.
او همچنین درباره ورود سرمایه‌گذار خارجی به تالیا گفت: سرمایه‌گذاران خارجی در این زمینه پیشنهادات خود را ارائه دادند و این موضوع در دست بررسی است ولی هنوز تکلیف نهایی و نتیجه مشخص نیست.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در سال گذشته به خبرنگار ایسنا گفته بود: پیش‌بینی ما این است که اگر به موقع صورت‌های مالی سال ۸۷ را جمع کنیم می‌توانیم سود بعدی را حداکثر در شهریورماه سال ۸۸ توزیع کنیم. اگر این اتفاق بیفتد اصولا سهام مخابرات می‌تواند برای آن‌هایی که می‌خواهند سود بگیرند بهترین محل باشد اما با توجه به اقتصادی بودن این مقوله تحلیل کلی با بازار است و نه نظر مخابرات.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا