گوشی اقتصادی نوکیا G100 با شارژدهی مناسب عرضه می‌شود

امروزه واژه “مقرون‌به‌صرفه” برای خریداران گوشی‌های هوشمند معانی متفاوتی دارد. اما فارغ از اینکه مایل به پرداخت هزینه ۴۰۰، ۳۰۰، ۲۰۰ دلاری یا کمتر برای خریداری گوشی موبایل باشید؛ لیست بهترین گوشی‌های اقتصادی پیشنهادی برای شما احتمالا شامل برندهای اصلی مشابهی خواهد بود.

موبنا – در این مواقع موتورولا، وان‌پلاس، سامسونگ یا گوگل احتمالا نخستین گزینه‌هایی هستند که در ذهن کاربران نقش می‌بندند. این موضوع حداقل در خصوص دستگاه‌های آنلاک شده در ایالات‌متحده صادق است. اما وضعیت برای نوکیا به چه شکل است؟ اکنون این نام دیگر در ذهن بسیاری از کاربران وجود ندارد. این در حالیست که HMD با وجود عرضه چندین گوشی خوش‌قیمت به بازار جهانی می‌تواند با برترین مدل‌های ارزان‌قیمت‌ موتورولا در بازار رقابت نماید.

به‌عنوان مثال نوکیا G100 که همین چند ماه پیش در سکوت خبری به بازار عرضه شد؛ اکنون با تخفیف چشمگیر ۴۰ درصدی و سازگاری کامل با اپراتورهای AT&T، T-Mobile و ورایزن قابل سفارش است. این تخفیف مربوط به نسخه آنلاک ۴G LTE گوشی و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن است که معمولا ۱۹۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری می‌شود. این موضوع بدان معناست که قیمت کاهش یافته جدید کاملا غیرقابل رقابت بوده و مقاومت مشتریان در برابر آن کار دشواری خواهد بود.
این گوشی با توجه به فضای دیجیتالی محلی حداقل در محدوده ارزان‌تر از ۲۰۰ دلار یک پیشنهاد کاملا سخاوتمندانه به‌شمار می‌رود. نوکیا G100 با وجود بدنه نه‌چندان بزرگ و ضخامت کمتر از ۹ میلی‌متری خود مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. این موضوع موجب سنگین شدن وزنه به سوی گوشی نوکیا در محدوده زیر ۲۰۰ دلار می‌شود.
گوشی اقتصادی نوکیا G100 با شارژدهی مناسب عرضه می‌شود
نوکیا G100 مجهز به یک نمایشگر اقتصادی ۶.۵۲ اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و تراشه نسبتا قدرتمند اما نه‌چندان پرمصرف اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام است. تعجب‌آور نیست که نوکیا در محتوای تبلیغاتی مربوط به این گوشی روی باتری قدرتمند آن مانور ویژه‌ای می‌دهد. این گوشی در صورت استفاده معمولی احتمالا بین ۲ تا ۳ روز شارژدهی خواهد داشت. بنابراین نوکیا G100 احتمالا طرفداران گوشی‌های اندرویدی با محدودیت‌های بودجه‌ای را راضی نگه خواهد داشت.

نوکیا G100 با وجود قیمت‌گذاری جدید و ارزان خود در مقایسه با گوشی موتو G Power 2022 چند دلار ارزان‌‌تر بوده و در عین‌حال فضای ذخیره‌سازی ۲ برابری، توان پردازشی کمی بیش‌تر و دوربین با عملکرد کلی کمی ضعیف‌تر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌طور کلی نوکیا G100 از جنبه شاخص کیفیت به قیمت (حداقل بر روی کاغذ) تقریبا شکست‌ناپذیر است. با توجه به سابقه تاریخی به‌نظر می‌رسد که با انتشار آپدیت رسمی اندروید ۱۳ در آینده نزدیک، جذابیت این گوشی بیش از پیش افزایش خواهد یافت. این گوشی هم‌اکنون با تخفیف فوق‌العاده ۸۰ دلاری از طریق فروشگاه آمازون عرضه می‌شود.

 منبع: آی تی رسان 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا